- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Pro našeho významného klienta, hledáme schopné a zkušené kandidáty/tky na pozici: personalista/tka.
Vaše náplň práce a zodpovědnosti:
Zajištění náboru pracovníků
Zajištění nástupní/výstupní pracovní agendy
Vedení personální agendy
Zajišťování kurzů a školení
Spolupráce s personálními agenturami
Komunikace a spolupráce se mzdovou účetní
Jednání s úřady
Požadovaná kvalifikace, dovednosti a schopnosti:
SŠ/VŠ vzdělání
Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici
Německý jazyk na komunikativní úrovni
Dobrá znalost ZP
Výborné komunikační a prezentační dovednosti
Rozhodnost, cílevědomost, samostatnost
Aktivní osobnost se smyslem pro zodpovědnost
Kreativní a pozitivní přístup k řešení problémů
Zájem o další odborný růst a vzdělávání
Uživatelská znalost práce na PC
Náš klient nabízí:
Zázemí silné společnosti s dlouhou tradicí na našem trhu
Přátelský kolektiv a příjemné neformální pracovní prostředí
Dobré platové podmínky
Možnost vysoké míry seberealizace
Nástup možný ihned
Pokud Vás nabídka našeho klienta oslovila a splňujete výše uvedené podmínky – neváhejte a kontaktujte nás zasláním svého životopisu v českém jazyce na e-mailové adrese:e-mail přes
Poskytnutí Vašich osobních údajů v zaslaném životopise (event. dalších písemnostech) bereme jako Váš souhlas s jejich zpracováním a uchováním v naší personální databázi. Pokud s výše uvedeným nebudete souhlasit, žádáme Vás, abyste nám tuto skutečnost neprodleně sdělil/a a my ihned po skončení konkurzu na danou pracovní pozici Váš životopis, včetně všech dalších podkladů, které jste nám zaslal/a, skartujeme.
Tímto potvrzujeme, že Vaše údaje jsou považovány za přísně důvěrné a budou použity pouze společností Agentura Salvia, s.r.o. pro účely vyhledávání práce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?