- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: U Kyjovky 4000/9, 695 01 Hodonín. Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve společnosti (vznik, změna a skončení pracovního poměru). Zpracování a zodpovědnost za výkazy, evidenci osobních dat zaměstnanců, jejich změny. Zodpovídá za plnění povinností a zákonných požadavků vůči státním institucím a úřadům. Nese odpovědnost za zpracování, změnování a udržování aktuálnosti přidělené dokumentace. Zpracování a udržování přehledů – reportů, statistik v oblasti lidských zdrojů. Evidence, zpracování výkladů a stanovisek ke složitým pracovněprávním sporům. Sledování legislativních změn v oblasti pracovně právní problematiky. Jednání s externími organizacemi (úřady práce, sociální úřady, inspektoráty bezpečnosti práce apod.). Vedení evidence uchazečů o zaměstnání. Organizace a realizace procesu výběru nových zaměstnanců. Vedení a správa databáze personálních spisů všech zaměstnanců. Organizace a spolupráce úvodních školení nových zaměstnanců při nástupu Koordinace a evidence lékařských prohlídek. Spolupráce s vedením společnosti při vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců. Udržování a podpora personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury. Úzce spolupracuje se mzdovou účetní, zajišťuje dodání podkladů pro zpracování mezd. Poskytuje průběžně poradenskou službu zaměstnancům ohledně pracovních záležitostí. Podepisuje interní personální dokumenty podle konkrétního určení. Zpracovává reporty v požadovaných termínech a podle stanovených požadavků. Vede evidenci agenturních zaměstnanců a spolupracuje s personálními agenturami. Spolupodílí se na realizaci sociálního programu pro zaměstnance. Podílí se na opatřeních k zajištění BOZP, požární ochrany a ochrany životního prostředí ve společnost.
Kvalifikace: ÚSO, VŠ vzdělání, AJ slovem i písmem. Znalost práce na PC (MS Office)
Profesní zkušenosti: minimálně 2 roky praxe v personalistice. Znalost pracovního práva v České republice. Osobnostní dovednosti: komunikativnost, přesnost, důslednost. Schopnost zvládat konfliktní situace. Systematický přístup k práci. Dovolená navíc, příspěvek na stravování, měsíční příspěvek na investiční životní pojištění, příspěvek na sportovní aktivity, podpora zlepšovacích návrhů, aj. Životopisy zasílat na mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.