- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: U Kyjovky 4000/9, 695 01 Hodonín. Příprava a realizace přijímacích a propouštěcích procedur ve společnosti (vznik, změna a skončení pracovního poměru). Zpracování a zodpovědnost za výkazy, evidenci osobních dat zaměstnanců, jejich změny. Zodpovídá za plnění povinností a zákonných požadavků vůči státním institucím a úřadům. Nese odpovědnost za zpracování, změnování a udržování aktuálnosti přidělené dokumentace. Zpracování a udržování přehledů – reportů, statistik v oblasti lidských zdrojů. Evidence, zpracování výkladů a stanovisek ke složitým pracovněprávním sporům. Sledování legislativních změn v oblasti pracovně právní problematiky. Jednání s externími organizacemi (úřady práce, sociální úřady, inspektoráty bezpečnosti práce apod.). Vedení evidence uchazečů o zaměstnání. Organizace a realizace procesu výběru nových zaměstnanců. Vedení a správa databáze personálních spisů všech zaměstnanců. Organizace a spolupráce úvodních školení nových zaměstnanců při nástupu Koordinace a evidence lékařských prohlídek. Spolupráce s vedením společnosti při vytváření a naplňování systému odměňování a hodnocení zaměstnanců. Udržování a podpora personálních hodnotících systémů a nástrojů k utváření podnikové kultury. Úzce spolupracuje se mzdovou účetní, zajišťuje dodání podkladů pro zpracování mezd. Poskytuje průběžně poradenskou službu zaměstnancům ohledně pracovních záležitostí. Podepisuje interní personální dokumenty podle konkrétního určení. Zpracovává reporty v požadovaných termínech a podle stanovených požadavků. Vede evidenci agenturních zaměstnanců a spolupracuje s personálními agenturami. Spolupodílí se na realizaci sociálního programu pro zaměstnance. Podílí se na opatřeních k zajištění BOZP, požární ochrany a ochrany životního prostředí ve společnost.
Kvalifikace: ÚSO, VŠ vzdělání, AJ slovem i písmem. Znalost práce na PC (MS Office)
Profesní zkušenosti: minimálně 2 roky praxe v personalistice. Znalost pracovního práva v České republice. Osobnostní dovednosti: komunikativnost, přesnost, důslednost. Schopnost zvládat konfliktní situace. Systematický přístup k práci. Dovolená navíc, příspěvek na stravování, měsíční příspěvek na investiční životní pojištění, příspěvek na sportovní aktivity, podpora zlepšovacích návrhů, aj. Životopisy zasílat na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?