- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: e-mail přes
nebo volat na tel.číslo zobrazit tel. číslo v době PO-PA od 8,00 – 15,00 hod a domluvit pohovor
Místo výkonu práce – Klášterec nad Ohří, Osvobozená č.p. 780
Pracovní náplň – administrativní podpora vedoucího oddělení, sběr a zpracování kontrolních dat oddělení, příprava prezentací oddělení, překlady dokumentů do/z cizích jazyků, správa řízené dokumentace oddělení, zajištění objednání a evidence spotřebního materiálu,
Požadujeme – SŠ vzdělání (zakončené maturitní zkouškou), praxe na administrativní pozici v automotive podmínkou, jazykové znalosti – Angličtina nebo Němčina (aktivní psaná i mluvená forma/úroveň B2 dle SERR), znalost základních administrativních operací v SAP výhodou, znalost MS Office – zejména PowerPoint na pokročilé úrovni, dále excel (tabulky, grafy)
Nabízíme – zkušenost s jedinečným know-how a řízením procesů skupiny ZF, práce v mezinárodním týmu s mezinárodními vzdělávacími programy, motivační plat (13. a 14. plat), 25 dní dovolené, další zajímavé benefity (dotovaná jídla, příspěvky na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu atd.)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.