- Plný úvazek
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Právě teď hledáme na centrálu v Rajhradě administrativního pracovníka zákaznického oddělení.
Co budete dělat:
Přijímat objednávky na zboží od zákazníků.
Zadávat objednávky do systému.
Každodenní telefonický kontakt se zákazníky.
Potřebnou administrativu.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek.
Plat dostanete vždy včas.
Každý měsíc (po skončení zkušební doby) si v kanceláři vyzvednete stravenky.
Po zkušební době od nás dostanete také MultiSport Benefit, tedy permanentku do sportovišť po celé republice.
Samozřejmostí jsou i zaměstnanecké slevy na zboží. Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Co čekáme:
Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost.
Ochotu učit se zbožíznalství.
Komunikativnost se zaměřením na zákazníka.
Tah na branku.
Uživatelskou znalost práce Word, Excel.
Nástup možný ihned. Životopisy zasílejte na e-mail e-mail přes Lenka Prokešová



