- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Budete v úzkém kontaktu se zákazníky, s nimiž budete řešit požadavky týkající se kvalitativních neshod, budete koordinovat opravy v BONATRANS GROUP a.s. jakož i u zákazníků. Svěříme Vám poprodejní péči o zákazníky týkající se reklamací. Výsledkem Vaší práce bude vyřešení reklamace ke spokojenosti zákazníka, čímž přispějete k naplnění obchodní strategie naší akciové společnosti. Další náplní vaší práce bude organizační zajištění zákaznických auditů Vám přiřazených zákazníků.
Čeká na Vás zodpovědná a různorodá práce, budete pečovat o konkurenceschopný výrobek u zákazníka, dostanete prostor pro komunikaci se zákazníky, dostanete motivující finanční ohodnocení, zaškolíme Vás v adaptačním programu po nástupu.
Požadujeme: vzdělání technického zaměření, prozákaznický přístup, velmi dobré komunikační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.