- 20 000 – 22 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
Náplň práce: samostatné vedení správního řízení ve věci mezinárodní ochrany dle zákona č. 325/1999 Sb., o azylu, ve znění pozdějších předpisů, zejména provádění pohovorů s cizinci, vypracovávání podkladů pro rozhodování a návrhů rozhodnutí o žádostech o mezinárodní ochranu, provádění úkonů správního řízení v azylových zařízeních, zařízení pro zajištění cizinců, nemocnicích a objektech Vězeňské služby ČR, administrativní činnost spojená se správním řízením, evidenční činnosti a organizace každodenního chodu pracoviště.
Kvalifikační požadavky: VŠ vzdělání, magisterský studijní obor, vhodné i pro absolventy
Další předpoklady :
"znalost anglického jazyka na úrovni A2, znalost dalšího jazyka výhodou
"uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
"řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič
"všeobecný přehled se zaměřením na politickou a bezpečnostní situaci ve světě
Osobnostní předpoklady
"samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilita, plné pracovní nasazení
"komunikační a organizační schopnosti
"zvládání konfliktních a stresových situací
"trestní a morální bezúhonnost
"schopnost týmové práce
Platové zařazení: podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě – 12. platová třída, osobní příplatek dle dosahovaných výsledků
Nástupní termín: nástup možný ihned nebo dle dohody. Pracovní poměr je na dobu určitou (max. 6 měsíců) s možností následného uzavření služebního poměru dle zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, v platném znění
Nabídku společně se strukturovaným životopisem zasílejte do 15. 9. 2017 na e-mailovou adresu e-mail přes
s předmětem „přijímací řízení Havířov“ nebo na adresu Ministerstvo vnitra ČR, odbor azylové a migrační politiky, oddělení mezinárodní ochrany, Nad Štolou 3, P.O.Box 21/OAM, 170 34 Praha 7. Vybraní uchazeči budou následně pozváni k ústnímu pohovoru.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?