- 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Požadavky na uchazeče:
znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, základní orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou
adaptabilita k práci ve vnitřních informačních systémech ÚZSVM
znalost práce s PC (MS Office, excel, internet, ASPI),
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, psychická odolnost
splnění ustanovení § 17 odst.2 a odst.3 zákona č. 201/2002 Sb.
trestní bezúhonnost
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie, nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
Charakteristika pracovního místa:
Komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice) v působnosti odboru, tj. např. příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu, zajišťování zápisů vlastnických a jiných věcných práv do katastru nemovitostí, příprava návrhů právních úkonů týkajících se převodu majetku, kontrola příjmů, vyhotovování předpisů pohledávek a zabezpečování podkladů k jejich vymáhání.
Strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 11. 2. 2022 na emailovou adresu:
e-mail přes
Nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Brno
Radomíra Ondrášková
Příkop 11 604 47 Brno
nebo na e-mail: e-mail přes
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Zaměstnanecké výhody:
indispoziční volno, stravenky

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.