- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První kontakt e-mailem: e-mail přes
Místo výkonu práce: Brno – Brno-město, Rašínova 637/7
FNZ vyvíjí a stará se o správu software, ve kterém finanční instituce, jako například banky, aj. spravují svuj investiční majetek. Koncovými klienty firmy jsou, jak finanční poradci a specialisté, zakazníci těchto poradců, tak finanční odborníci v rámci institucí. Působí napříč Velkou Británií, Evropou, Asií, Austrálií a Novým Zélandem.
Navrhuje a vyvíjí vysoce intuitivní UI a interaktivní finanční nástroje dle klientských požadavků.
Zajímá vás oblast správy majetku a investic?
Baví vás mluvit anglicky a cítíte se dobře v mezinárodním prostředí?
Chcete pracovat ve spolecnosti, kde se můžete posouvat v ramci týmů a pozic paralelně s nabýváním zkušeností?
V tom případě se přidejte k našemu rostoucímu týmu Investment Operations.
Co budete dělat?
Spolupracovat s našimi klienty – předními mezinárodními finančními institucemi (světové banky, apod.).
Starat se o jejich investiční portfolia a komunikovat s back office úředníky našich klientů (banky, finanční instituce) aj.
Požadované zkušenosti:
VŠ vzdělání nebo SŠ vzdělání a odpovídající pracovní zkušenost.
Zkušenost se zákaznickým servisem.
Zkušenost s používáním aplikace Excel pro analýzu dat.
Schopnost dodržování termínů a preciznost.
Komunikační a interpersonální dovednosti na vysoké úrovni.
AJ na úrovni B2 (v některých týmech se více komunikuje verbálně, v jiných písemně).
Zaměstnanecké výhody:
Můžete být součástí multikulturního týmu a pracovat v moderním prostredí v centru Brna.
Pravidelné týdenní společenské události.
26 dní dovolené.
Vzdělávací a jazykové kurzy – AJ, CJ.
Stravenky ve výši 110 Kč.
Snídaně a ovoce zdarma.
Penzijní a životní připojištění příspěvek od FNZ (2% z hrubé měsíční mzdy, po zkušební době).
Možnost rozvoje kariéry v některé ze zemí naší působnosti (napr. UK, Austrálie, Nový Zéland, atd.).
Významné finanční odměny pro šikovné zaměstnance.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.