- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt e-mailem nebo telefonicky kdykoli v pracovni dny
FNZ vyviji a stará se o správu software, ve kterém finančni instituce, jako například banky, aj. spravují svuj investični majetek. Koncovými klienty firmy jsou jak finančni poradci a specialisté, zakaznici těchto poradců, tak finančni odborníci v rámci instituci. Působi napríč Velkou Britanii, Evropou, Asii, Australii a Novým Zelandem.Navrhuje a vyviji vysoce intuitivni UI a interaktivni finančni nástroje dle klientských požadavků.
Zajimá vás oblast správy majetku a investic?
Baví vás mluvit anglicky a cítíte se dobře v mezinárodnim prostředi?
Chcete pracovat ve společnosti, kde se můžete posouvat v rámci týmu a pozic paralelně s nabývánim zkušenosti?
V tom případě se přidejte k našemu rostoucimu týmu Investment Operations.
Co budete dělat?
Spolupracovat s našimi klienty – přednimi mezinárodnimi finančnimi institucemi (svetove banky, apod.).
Starat se o jejich investični portfolia a komunikovat s back office úředníky našich klientů (banky, finanči instituce) aj.
Požadované zkušenosti:
SS vzdělání.
Zkušenost se zákaznickým servisem.
Zkušenost s používáním aplikace Excel pro analyzu dat.
Schopnost dodržování termínu a preciznost.
Komunikační a interpersonální dovednosti na vysoké úrovni.
AJ na úrovni B2 (v některých týmech se více komunikuje verbálně, v jiných písemně – můžete
si vybrat).
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.