- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Hledáme nového kolegu (ž/m):
energického a pozitivně naladěného člověka s výbornými komunikačními schopnostmi a schopností řešit problémy s náležitou péčí a pozorností k detailům,
který se připojí k našemu týmu a bude zajišťovat odbavování dotazů, požadavků, potíží našich zákazníků – očních optiků po telefonu či e-mailu,
který bude zpracovávat objednávky v interním objednávkovém systému,
který bude předávat zákazníkům informace o produktech a jejich nejvhodnějším použití.
Co by vám nemělo chybět?
chuť se učit nové věci,
velmi dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce,
pozitivita a energie věci dotahovat do konce,
schopnost organizovat si priority a vědět, kde případně získat informace pro odpovědi,
být týmový hráč, který se může spolehnout na kolegy a oni na něj,
využívat zákaznické aplikace.
Co pro tuto pozici potřebujete?
SŠ vzdělání – obor optik výhodou,
uživatelskou znalost MS Office,
znalost anglického jazyka výhodou.
Co na oplátku nabízíme?
nabízíme skvělý malý tým kolegů, kteří Vám poskytnou potřebnou podporu,
důkladné zaškolení, protože společně toho dokážeme víc,
moderní pracovní prostředí ve stabilní mezinárodní společnosti,
měsíční bonus, roční bonus,
přispíváme dárkem na: Vaše narozeniny, Vánoce apod.,a další.
Co je dobré ještě vědět?
místo výkonu práce je Ohrazenice 252, Ohrazenice u Turnova,
práce v směnném režimu od pondělí do pátku v rozmezí 7:30 –16:00 a 10:00 –18:30 hodin (s pružným systémem na začátku a konci směny)
nástup možný ihned,
chcete se připojit k našemu týmu, pošlete nám svůj životopis na e-mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?