- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Barrandov Studio a.s. – jsme srdcem filmu již přes 90. let. Jako produkční centrum filmového průmyslu poskytujeme zázemí filmařům z celého světa - stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry. Náš tým se skládá z profesionálů ve svých oborech. Zakládáme si na spolehlivosti, soudržnosti a abychom našim klientům vždy poskytovali vysokou míru profesionality. Za to jsme na oplátku k našim zaměstnancům otevření, féroví a vstřícní.
Staňte se součástí legendárního Barrandova!
Nezaskočí Vás technika, máte organizační talent a rád/a komunikujete s lidmi? Tak to pro Vás máme roli, která Vás bude bavit. Do našeho týmu hledáme šikovného a spolehlivého správce/správkyni filmových ateliérů, který/á dohlédne na to, že filmové ateliéry a stálé exteriérové dekorace budou v perfektním stavu, a zároveň bude v každodenním kontaktu s produkcemi, filmaři a dalšími klienty.
dozor nad tím, aby naše ateliéry a stálé exteriérové dekorace byly v top kondici
denní kontakt s koordinátory nájmů – kolegové, kteří ateliéry a dekorace pronajímají zákazníkům
spolupráce s údržbou, hasiči, ochrankou a dalšími kolegy – když se něco pokazí, víte, kam se obrátit
hlášení závad a zadávání požadavků na údržbu do interního systému
doprovod zákazníků při prohlídkách a technických obhlídkách ateliérů a stálých dekorací
předávání ateliérů a stálých dekorací produkcím a jejich přebírání zpět
komunikace s filmovými štáby a produkcemi v průběhu natáčení
dohled nad dodržováním bezpečnostních a provozních předpisů v průběhu natáčení
operativní řešení akutních problémů a nenadálých situací
doprovod specialisty v oblasti PO / BOZP při kontrolách v areálu
výpomoc při odečtech spotřeby vody a elektrické energie
výdej klíčů od nájemních prostor v případě nepřítomnosti koordinátora nájmů, zejména o víkendech
výpomoc při doplňování hotovosti a výběru tržby v automatických platebních stanicích na parkovišti
práce ve směnném režimu (dlouhý/krátký týden, 12h směny)
příjemné a profesionální vystupování – během směny budete s mnoha různými lidmi
spolehlivost a samostatnost – správce/kyně často rozhoduje a jedná sám bez přímého dohledu
časovou flexibilitu – někdy se natáčení na poslední chvíli protáhne i nad rámec směny
energii a chuť učit se nové věci – hlavně ze začátku toho bude opravdu hodně
základní PC dovednosti (MS Office)
češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího
Co oceníme, ale není podmínkou:
znalost základní angličtiny – pár slovíček se vždy hodí, nicméně štáb na místě včetně kontaktních osob mluví vždy česky
zkušenost z facility managementu, zákaznického servisu, práce v recepci nebo servisního technika
vzdělání v oboru elektro, osvědčení dle vyhlášky 194/2022 Sb.
pestrou práci s častým pohybem po areálu – každý filmový a reklamní projekt je jiný, i když menší rutině se samozřejmě nevyhnete
velkou dávku samostatnosti – z větší části si pracovní dobu plánujete sám/sama
možnost ovlivnit dění v areálu – vítané jsou zejména návrhy na zlepšení, a také podněty pro plán investic
otevřenost, vstřícnost a férový přístup
zkušený tým správců, který Vám pomůže se zaškolením
a k tomu navíc:
5 týdnů dovolené a k tomu další dva dny navíc (sick days)
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na stravování (jídelna v areálu)
poukázky na sport, kulturu a volný čas
možnost parkování v areálu
odměny při životních a pracovních výročích
pracovní oblečení a obuv odpovídající pozici
jazykové kurzy
možnost dalšího odborného vzdělávání
Chcete být součástí místa, kde vznikaly slavné filmy a každý den se děje něco nového? Pošlete nám pár řádek o sobě – těšíme se!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?