- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Barrandov Studio a.s. – jsme srdcem filmu již přes 90. let. Jako produkční centrum filmového průmyslu poskytujeme zázemí filmařům z celého světa - stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry. Náš tým se skládá z profesionálů ve svých oborech. Zakládáme si na spolehlivosti, soudržnosti a abychom našim klientům vždy poskytovali vysokou míru profesionality. Za to jsme na oplátku k našim zaměstnancům otevření, féroví a vstřícní.
Staňte se součástí legendárního Barrandova!
Nezaskočí Vás technika, máte organizační talent a rád/a komunikujete s lidmi? Tak to pro Vás máme roli, která Vás bude bavit. Do našeho týmu hledáme šikovného a spolehlivého správce/správkyni filmových ateliérů, který/á dohlédne na to, že filmové ateliéry a stálé exteriérové dekorace budou v perfektním stavu, a zároveň bude v každodenním kontaktu s produkcemi, filmaři a dalšími klienty.
dozor nad tím, aby naše ateliéry a stálé exteriérové dekorace byly v top kondici
denní kontakt s koordinátory nájmů – kolegové, kteří ateliéry a dekorace pronajímají zákazníkům
spolupráce s údržbou, hasiči, ochrankou a dalšími kolegy – když se něco pokazí, víte, kam se obrátit
hlášení závad a zadávání požadavků na údržbu do interního systému
doprovod zákazníků při prohlídkách a technických obhlídkách ateliérů a stálých dekorací
předávání ateliérů a stálých dekorací produkcím a jejich přebírání zpět
komunikace s filmovými štáby a produkcemi v průběhu natáčení
dohled nad dodržováním bezpečnostních a provozních předpisů v průběhu natáčení
operativní řešení akutních problémů a nenadálých situací
doprovod specialisty v oblasti PO / BOZP při kontrolách v areálu
výpomoc při odečtech spotřeby vody a elektrické energie
výdej klíčů od nájemních prostor v případě nepřítomnosti koordinátora nájmů, zejména o víkendech
výpomoc při doplňování hotovosti a výběru tržby v automatických platebních stanicích na parkovišti
práce ve směnném režimu (dlouhý/krátký týden, 12h směny)
příjemné a profesionální vystupování – během směny budete s mnoha různými lidmi
spolehlivost a samostatnost – správce/kyně často rozhoduje a jedná sám bez přímého dohledu
časovou flexibilitu – někdy se natáčení na poslední chvíli protáhne i nad rámec směny
energii a chuť učit se nové věci – hlavně ze začátku toho bude opravdu hodně
základní PC dovednosti (MS Office)
češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího
Co oceníme, ale není podmínkou:
znalost základní angličtiny – pár slovíček se vždy hodí, nicméně štáb na místě včetně kontaktních osob mluví vždy česky
zkušenost z facility managementu, zákaznického servisu, práce v recepci nebo servisního technika
vzdělání v oboru elektro, osvědčení dle vyhlášky 194/2022 Sb.
pestrou práci s častým pohybem po areálu – každý filmový a reklamní projekt je jiný, i když menší rutině se samozřejmě nevyhnete
velkou dávku samostatnosti – z větší části si pracovní dobu plánujete sám/sama
možnost ovlivnit dění v areálu – vítané jsou zejména návrhy na zlepšení, a také podněty pro plán investic
otevřenost, vstřícnost a férový přístup
zkušený tým správců, který Vám pomůže se zaškolením
a k tomu navíc:
5 týdnů dovolené a k tomu další dva dny navíc (sick days)
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na stravování (jídelna v areálu)
poukázky na sport, kulturu a volný čas
možnost parkování v areálu
odměny při životních a pracovních výročích
pracovní oblečení a obuv odpovídající pozici
jazykové kurzy
možnost dalšího odborného vzdělávání
Chcete být součástí místa, kde vznikaly slavné filmy a každý den se děje něco nového? Pošlete nám pár řádek o sobě – těšíme se!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.