- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Barrandov Studio a.s. – jsme srdcem filmu již přes 90. let. Jako produkční centrum filmového průmyslu poskytujeme zázemí filmařům z celého světa - stavíme filmové dekorace, dodáváme kostýmy a rekvizity, pronajímáme ateliéry. Náš tým se skládá z profesionálů ve svých oborech. Zakládáme si na spolehlivosti, soudržnosti a abychom našim klientům vždy poskytovali vysokou míru profesionality. Za to jsme na oplátku k našim zaměstnancům otevření, féroví a vstřícní.
Staňte se součástí legendárního Barrandova!
Nezaskočí Vás technika, máte organizační talent a rád/a komunikujete s lidmi? Tak to pro Vás máme roli, která Vás bude bavit. Do našeho týmu hledáme šikovného a spolehlivého správce/správkyni filmových ateliérů, který/á dohlédne na to, že filmové ateliéry a stálé exteriérové dekorace budou v perfektním stavu, a zároveň bude v každodenním kontaktu s produkcemi, filmaři a dalšími klienty.
dozor nad tím, aby naše ateliéry a stálé exteriérové dekorace byly v top kondici
denní kontakt s koordinátory nájmů – kolegové, kteří ateliéry a dekorace pronajímají zákazníkům
spolupráce s údržbou, hasiči, ochrankou a dalšími kolegy – když se něco pokazí, víte, kam se obrátit
hlášení závad a zadávání požadavků na údržbu do interního systému
doprovod zákazníků při prohlídkách a technických obhlídkách ateliérů a stálých dekorací
předávání ateliérů a stálých dekorací produkcím a jejich přebírání zpět
komunikace s filmovými štáby a produkcemi v průběhu natáčení
dohled nad dodržováním bezpečnostních a provozních předpisů v průběhu natáčení
operativní řešení akutních problémů a nenadálých situací
doprovod specialisty v oblasti PO / BOZP při kontrolách v areálu
výpomoc při odečtech spotřeby vody a elektrické energie
výdej klíčů od nájemních prostor v případě nepřítomnosti koordinátora nájmů, zejména o víkendech
výpomoc při doplňování hotovosti a výběru tržby v automatických platebních stanicích na parkovišti
práce ve směnném režimu (dlouhý/krátký týden, 12h směny)
příjemné a profesionální vystupování – během směny budete s mnoha různými lidmi
spolehlivost a samostatnost – správce/kyně často rozhoduje a jedná sám bez přímého dohledu
časovou flexibilitu – někdy se natáčení na poslední chvíli protáhne i nad rámec směny
energii a chuť učit se nové věci – hlavně ze začátku toho bude opravdu hodně
základní PC dovednosti (MS Office)
češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího
Co oceníme, ale není podmínkou:
znalost základní angličtiny – pár slovíček se vždy hodí, nicméně štáb na místě včetně kontaktních osob mluví vždy česky
zkušenost z facility managementu, zákaznického servisu, práce v recepci nebo servisního technika
vzdělání v oboru elektro, osvědčení dle vyhlášky 194/2022 Sb.
pestrou práci s častým pohybem po areálu – každý filmový a reklamní projekt je jiný, i když menší rutině se samozřejmě nevyhnete
velkou dávku samostatnosti – z větší části si pracovní dobu plánujete sám/sama
možnost ovlivnit dění v areálu – vítané jsou zejména návrhy na zlepšení, a také podněty pro plán investic
otevřenost, vstřícnost a férový přístup
zkušený tým správců, který Vám pomůže se zaškolením
a k tomu navíc:
5 týdnů dovolené a k tomu další dva dny navíc (sick days)
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na stravování (jídelna v areálu)
poukázky na sport, kulturu a volný čas
možnost parkování v areálu
odměny při životních a pracovních výročích
pracovní oblečení a obuv odpovídající pozici
jazykové kurzy
možnost dalšího odborného vzdělávání
Chcete být součástí místa, kde vznikaly slavné filmy a každý den se děje něco nového? Pošlete nám pár řádek o sobě – těšíme se!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.