- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
• vyplácí doprovodná opatření,
• vyhledává zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu,
• zajišťuje nebo se podílí na organizaci výběrových řízení pro zaměstnavatele a účastníky
projektu,
• poskytuje individuální poradenství účastníkům projektu,
• zajišťuje nebo se podílí na interním skupinovém poradenství pro účastníky projektu,
• spolupracuje s odbornými pracovníky poradenství, zprostředkování a trhu práce,
• vytváří a dále rozvíjí síť regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky neaktivní
osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb, vzdělávacími
zařízeními, nestátními neziskovými organizacemi apod.),
• poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona č.
435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů
• spolupracuje s koordinátorem projektu při přípravě podkladů pro zprávu o realizaci/žádost o
platbu,
• administruje projekt na KoP ÚP ČR v agendě účastníků projektu a aktivit s účastníky,
• zpracovává reporty za KoP ÚP ČR
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 18. dubna 2023,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145,
261 01 Příbram 1,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID k7rzpxf.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/40693–78099812“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může
zúčastnit žadatel, který:
, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo
občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
[§ 25
odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
o státní službě], tj. minimálně střední vzdělání s maturitou
K žádosti dále žadatel přiloží:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.