- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Odborný/vrchní referent – poradce pro CS a zaměstnavatele v projektu „Podpora forem flexibilního zaměstnávání (FLEXI)“ v Oddělení trhu práce Odboru zaměstnanosti Kontaktního pracoviště v Ústí nad Labem Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Ústí nad Labem.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2023, po dobu realizace projektu „Podpora forem flexibilního zaměstnávání (FLEXI)“ s reg. č.: CZ. 03.1.48/0.0/0.0/15_121/0017211. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. února 2023.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Spolupráce s věcnými útvary na výběru vhodných uchazečů do projektu.
Kontrola a vytváření záznamů aktivity k vybraným účastníků projektu.
Ve spolupráci s odbornými útvary spolupracuje na plánování a realizaci projektových aktivit.
Komunikace se spolupracujícími subjekty (obce a města, NNO).
Spolupráce se zaměstnavateli před nástupem účastníka projektu do zaměstnání, kontrola žádostí od zaměstnavatelů.
Příprava podkladů pro hodnocení žádostí zaměstnavatelů a administrace a výplata měsíčních příspěvků.
Příprava podkladů pro zprávu o realizaci, administrace projektu.
Spolupráce s manažerem projektu na monitorování plnění realizace projektu po věcné stránce.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 16. prosince 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/112872–78099813“.
Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-cs-a-zamestnavatele-flexi-kop-usti-nad-labem-16–12–2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.