- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní referent/rada – poradce pro klienty a zaměstnavatele v Oddělení poradenství a dalšího vzdělávání Odboru Kontaktního pracoviště Vyškov Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Brně, se služebním působištěm ve Vyškově, ID 11000433.
Registrační číslo: CZ.03.01.01./00/22_028/0001318
Název projektu: Záruky pro mladé (ZPM)
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby:
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
• vyplácí doprovodná opatření
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu
podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou do 31.12. 2023. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1.6.2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin. Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra:
https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo podané ve lhůtě do 18.4.2023, tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně, Polní 1011/37, 659 59 Brno,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky syyztwe.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/41018–78099801“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
K žádosti dále žadatel přiloží: a) strukturovaný profesní životopis
Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
Bližší informace o VŘ a požadavcích na přílohy k žádosti naleznete na: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/vrchni-referent-rada-poradce-pro-klienty-a-zamestnavatele-18–04–2023
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.