- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní referent/rada – poradce pro klienty a zaměstnavatele v Oddělení poradenství a dalšího vzdělávání Odboru Kontaktního pracoviště Vyškov Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Brně, se služebním působištěm ve Vyškově, ID 11000433.
Registrační číslo: CZ.03.01.01./00/22_028/0001318
Název projektu: Záruky pro mladé (ZPM)
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby:
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
• vyplácí doprovodná opatření
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy. Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu
podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou do 31.12. 2023. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1.6.2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin. Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra:
https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo podané ve lhůtě do 18.4.2023, tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně, Polní 1011/37, 659 59 Brno,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky syyztwe.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/41018–78099801“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
K žádosti dále žadatel přiloží: a) strukturovaný profesní životopis
Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
Bližší informace o VŘ a požadavcích na přílohy k žádosti naleznete na: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/vrchni-referent-rada-poradce-pro-klienty-a-zamestnavatele-18–04–2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?