- 31 570 – 40 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Platové podmínky: smluvní plat (40 000 – 60 000 Kč)
Doba výkonu funkce: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: červenec-prosinec 2023
Místo výkonu práce: Prachatice
Pracovní náplň: zajištění činností, souvisejících s technickým zabezpečením služeb městům a obcím na území okresu Prachatice a hraničních částech okresu Strakonice, České Budějovice, zejména:
"údržba veřejné zeleně, opravy a údržbu komunikací, svoz komunálního odpadu, čištění města a zimní údržba komunikací, provoz a údržba veřejného osvětlení, dopravní značení
"zabezpečení služeb pro firmy a podnikatele
"řízení a kontrola provozu Sběrného dvora v Prachaticích
"provozování, řízení a kontrola Skládky Libínské Sedlo
"zodpovědnost za koncepci společnosti, tj. Technických služeb
"hospodárnost při využívání svěřených finančních a věcných prostředků
"plnění úkolů stanovených usnesením zastupitelstva města a rady města
"jednání s ostatními dotčenými orgány KHS, HZS a dalšími
"spolupráce s kontrolními orgány při kontrolách a revizích
"řízení společnosti v souladu s obecně závaznými právními předpisy a v souladu s předmětem podnikání společnosti, včetně kontroly plnění stanovených úkolů zaměstnancům společnosti
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
"státní občanství ČR (popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá jednací jazyk)
"dosažení věku 18let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost
Požadavky na vzdělání:
"vysokoškolské nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou – ekonomického, technického, eventuálně právnického směru
Další požadavky:
"manažerské schopnosti
"praxe min. 3 roky ve vedoucí pozici
"prezentační schopnosti
"komunikační a organizační schopnosti
"znalost problematiky v oblasti komunálních služeb výhodou
"znalost právních předpisů souvisejících s výkonem funkce
"znalost legislativy v oblasti nakládání s odpady výhodou
"dobrá znalost práce na PC (zejména MS Office, MS Windows, Internet)
"komunikační a organizační schopnosti
"řidičský průkaz sk. B
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady:
"vysoké pracovní nasazení
"flexibilní pracovní doba
"ochota práce přesčas
"schopnost týmové spolupráce
Přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na městský úřad byly doručeny nejpozději 30. 4. 2023 do 12:00 hod.
Obálku označte: „Výběrové řízení – Jednatel/ka společnosti Technické služby Prachatice s.r.o. – NEOTEVÍRAT“.
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu nebudou akceptovány, platí též pro doručování poštovní přepravou.
Podrobnější informace podá:
Ing. Rostislav Eichner, jednatel Technické služby Prachatice s.r.o.
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Mgr. Radim Rouče, tajemník MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Luboš Kvasnička, vedoucí odboru komunálních služeb a dopravy MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.