- 31 570 – 40 150 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Platové podmínky: smluvní plat (40 000 – 60 000 Kč)
Doba výkonu funkce: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: červenec-prosinec 2023
Místo výkonu práce: Prachatice
Pracovní náplň: zajištění činností, souvisejících s technickým zabezpečením služeb městům a obcím na území okresu Prachatice a hraničních částech okresu Strakonice, České Budějovice, zejména:
"údržba veřejné zeleně, opravy a údržbu komunikací, svoz komunálního odpadu, čištění města a zimní údržba komunikací, provoz a údržba veřejného osvětlení, dopravní značení
"zabezpečení služeb pro firmy a podnikatele
"řízení a kontrola provozu Sběrného dvora v Prachaticích
"provozování, řízení a kontrola Skládky Libínské Sedlo
"zodpovědnost za koncepci společnosti, tj. Technických služeb
"hospodárnost při využívání svěřených finančních a věcných prostředků
"plnění úkolů stanovených usnesením zastupitelstva města a rady města
"jednání s ostatními dotčenými orgány KHS, HZS a dalšími
"spolupráce s kontrolními orgány při kontrolách a revizích
"řízení společnosti v souladu s obecně závaznými právními předpisy a v souladu s předmětem podnikání společnosti, včetně kontroly plnění stanovených úkolů zaměstnancům společnosti
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
"státní občanství ČR (popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá jednací jazyk)
"dosažení věku 18let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost
Požadavky na vzdělání:
"vysokoškolské nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou – ekonomického, technického, eventuálně právnického směru
Další požadavky:
"manažerské schopnosti
"praxe min. 3 roky ve vedoucí pozici
"prezentační schopnosti
"komunikační a organizační schopnosti
"znalost problematiky v oblasti komunálních služeb výhodou
"znalost právních předpisů souvisejících s výkonem funkce
"znalost legislativy v oblasti nakládání s odpady výhodou
"dobrá znalost práce na PC (zejména MS Office, MS Windows, Internet)
"komunikační a organizační schopnosti
"řidičský průkaz sk. B
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady:
"vysoké pracovní nasazení
"flexibilní pracovní doba
"ochota práce přesčas
"schopnost týmové spolupráce
Přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na městský úřad byly doručeny nejpozději 30. 4. 2023 do 12:00 hod.
Obálku označte: „Výběrové řízení – Jednatel/ka společnosti Technické služby Prachatice s.r.o. – NEOTEVÍRAT“.
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu nebudou akceptovány, platí též pro doručování poštovní přepravou.
Podrobnější informace podá:
Ing. Rostislav Eichner, jednatel Technické služby Prachatice s.r.o.
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Mgr. Radim Rouče, tajemník MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Luboš Kvasnička, vedoucí odboru komunálních služeb a dopravy MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?