- 60 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
vrchní referent/rada – koordinátor projektu v projektu „Záruky pro mladé (ZPM)“ v Oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti
a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Ústí nad Labem, ID 11012469.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Spolupracuje s manažery projektu na GŘ ÚP ČR při realizaci projektu po projektové, administrativní a finanční stránce na zpracování zpráv o realizaci a žádostí o platbu. Zodpovídá za včasné vyhodnocování projektových rizik v rámci KrP ÚP ČR. Spolupracuje na administraci projektu, kompletuje podklady a reporty za KrP ÚP ČR. Spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu. Dohlíží nad dodržováním povinné publicity. Připravuje podklady pro zprávy o realizaci
a žádosti o platbu. Vede krajskou evidenci monitorovacích indikátorů a položkové čerpání
na projektu v rámci dané KrP ÚP ČR. Poskytuje metodickou podporu poradcům v rámci KrP ÚP ČR. Podílí se na vyhledávání ekonomicky neaktivních osob zejména vyhledáváním a kontaktováním organizací a subjektů, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob. Poskytuje podporu poradcům při vyhledávání potencionálních zaměstnavatelů. Přenáší informace z GŘ ÚP ČR v rámci KrP ÚP ČR.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy.
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 23 390 Kč do 34 370 Kč.
Osobní příplatek – rozpětí od 1 859 Kč do 5 576 Kč
Odměny – státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou s trváním
do 31. května 2027, po dobu realizace projektu „Záruky pro mladé (ZPM)“
s reg. č.: CZ.03.01.01/00/22_028/0001318.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. června 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 24. dubna 2023, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/45974–78099813“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/vrchni-referent-rada-koordinator-projektu-zaruky-krp-usti-nad-labem-24–04–2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?