- 32 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
Vzdělání, znalosti, zkušenosti
1)Všeobecná sestra.
2)Řidičský průkaz „B“ – aktivní řidič.
Popis domácí ošetřovatelské služby
Domácí ošetřovatelská služba je určena osobám závislým na cizí pomoci, jejichž zdravotní stav vyžaduje pravidelnou péči z důvodu akutní nebo chronické nemoci nebo pro závažné tělesné, smyslové či mentální poruchy. Zahrnuje také paliativní péči, která je určena osobám v terminálním stadiu. Je poskytována v domácím, pro klienta známém prostředí ve městě Písek a obcích s rozšířenou působností města.
Popis pracovní pozice
1)Registrovaná zdravotní sestra vykonává plánovanou zdravotní péči ve vlastním sociálním prostředí pacienta dle §5 odstavce (2) písmene g) zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách ve znění pozdějších předpisů: ošetřovatelská péče, jejímž účelem je udržení, podpora a navrácení zdraví a uspokojování biologických, psychických a sociálních potřeb změněných nebo vzniklých v souvislosti s poruchou zdravotního stavu jednotlivců nebo v souvislosti s těhotenstvím a porodem, a dále rozvoj, zachování nebo navrácení soběstačnosti; její součástí je péče o nevyléčitelně nemocné, zmírňování jejich utrpení a zajištění klidného umírání a důstojné přirozené smrti. Mezi hlavní ošetřovatelské úkony patří: měření fyziologických funkcí, měření glykémie pomocí glukometru, orientační vyšetření moče, lokální ošetření a převazy kožních defektů, prevence vzniku kožních defektů, ošetření stomií, odběry biologického materiálu, aplikace léčebné terapie, péče o permanentní katétry, výměna permanentních katétrů u žen, rehabilitační ošetřování, dohled na pitný a dietní režim, léčebná hygiena v rámci komplexní péče o pacienta a ošetření kožních defektů.
2)Registrovaná zdravotní sestra provádí záznamy do zdravotnické dokumentace pacienta dle §53 odstavce (2) zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách ve znění pozdějších předpisů.
3)Registrovaná zdravotní sestra řídí a pro přesun mezi pacienty využívá služební osobní automobil.
Pracovní doba zaměstnance a místo výkonu práce:
1)Zaměstnanec vykonává práci v rovnoměrně rozvržené pracovní době v době od 7:30 do 16:00 od pondělí do pátku.
Schopnosti a dovednosti:
1)Předpoklady pro práci s lidmi, dobré komunikační dovednosti,
2)schopnost samostatné i týmové práce, vedení týmu
3)spolehlivost, zodpovědnost,
4)fyzická zdatnost výhodou
5)schopnost komunikace se zdravotními pojišťovnami, vykazování zdravotní péče zdravotním pojišťovnám (odbornost 925)- znalost v této problematice výhodou
6)schopnost komunikace+ spolupráce s praktickými lékaři
7)praxe v oboru nutná
Postup výběrového řízení
1)Zašlete osobní životopis spolu s motivačním dopisem na email personální pracovnice Mgr. Hany Zemanové: . Pracovnice se s Vámi dohodne na dalším postupu výběrového řízení.
Zaměstnanecké výhody:
1)Dovolená na zotavenou 20 dní ročně.
2)Zdravotní volno 5 dní ročně (zdravotní volno čerpá zaměstnanec v případě, že mu není dobře nebo potřebuje vyležet začínající onemocnění, aniž by musel nastoupit na pracovní neschopnost. Zdravotní volno může zaměstnanec čerpat též ve prospěch nezaopatřeného dítěte, o které pečuje, aniž by musel nastoupit na ošetřovné.
3)Příjemné pracovní prostředí, dobré vztahy na pracovišti.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?