- Plný úvazek

Jsme agentura domácí zdravotní péče a hledáme všeobecnou sestru se specializací na pracovní pozici vrchní sestra pro práci na hlavní pracovní poměr v Praze.
Práce vrchní sestry vyžaduje :
1. činnost všeobecné sestry - všeobecná sestra zajišťuje zdravotní péči u klientů v domácím prostředí, pozoruje a hodnotí zdravotní stav pacientů, své poznatky konzultuje s ošetřujícími lékaři. Provádí základní administrativu v programu CYGNUS. Činnost vyžaduje bezúhonnost, samostatnost, komunikativnost, organizační schopnosti a řidičské oprávnění.
2. zpracování administrativy - administrativa vrchní sestry probíhá v prostředí programu CYGNUS. Zpracovává dokumentaci pro příjem nových pacientů, lékařské poukazy, plánuje návštěvy a realizace ošetřovatelské péče, provádí zápisy změn zdravotního stavu pacientů, ukončuje péči pacientů. Tiskne lékařské zprávy a předává k podpisu a založení do dokumentace. Je kontaktní osobou pro příjem pacientů ze zdravotnických zařízení, tzn. telefonní komunikace.
3. manažerské schopnosti - manažerské schopnosti uplatňuje při komunikaci s klienty, ošetřujícími lékaři/lékařkami, podřízenými sestrami a vedením společnosti. Plánuje a organizuje práci svých podřízených, poskytuje jim podporu a konzultuje při práci v terénu, kontroluje a hodnotí jejich práci. Navrhuje vzdělávání svých podřízených a zabezpečuje studentům praxi v oboru domácí péče.
Při vykonávání činnosti vrchní sestry vyžadujeme profesionální přístup ke klientům a rodinným příslušníkům klientů, k ošetřujícím lékařům/lékařkám, ke vzdělávání se v oboru a k vedení týmu kolegyň.
Požadujeme
Nabízíme
Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete prosím svůj životopis nebo motivační dopis na kontaktní email. Napíšu nebo zavolám obratem, nejpozději do pěti dnů.
Děkuji a přeji hezký den
Irena Lišková
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?