- 32 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
Jako Supply Chain Manager pro plánování budete zodpovědný za optimální fungování systémů automatického objednávání zboží a s tím spojeného plánování budoucí poptávky, včetně koordinace opatření vedoucí k zajištění maximální dostupnosti zboží pro zákazníky Globus, za co nejnižších nákladů.
Tato role vyžaduje schopnost efektivního monitorování dodavatelského řetězce a toku zboží, a také vedení projektů spojených s logistikou a Supply Chain Management.
Co vás čeká
Aktivní podpora hypermarketů v oblasti objednávání zboží, rozvoj objednávacích systému zejména automatického objednávání zboží.
Plánování, prognózování a správa objednávek zboží pro naše hypermarkety, s ohledem na poptávku a zásoby, podílení se na optimálním řízení zásob v dodavatelském řetězci, včetně přihlédnutí na sezónní období a s tím přijímání adekvátních systémových a organizačních opatřeních.
Součástí vaší práce nadále bude systémové monitorování a zajištění hladkého toku zboží od dodavatelů k zákazníkům, provádění pravidelných analýz a následné vyhodnocování výkonnosti dodavatelského řetězce.
Důležitou agendou je vedení a koordinace projektů spojených s logistikou a SCM, s cílem zlepšení procesů a optimalizace nákladů, s tím spojená spolupráce s interními týmy, jako jsou provoz (hypermarkety), sortimentní management, logistické centrum a IT, k dosažení společných cílů.
Co od Vás očekáváme my
Alespoň 5 let zkušeností v oblasti Supply Chain Management, ideálně ve velkém maloobchodním prostředí či FMCG.
Znalost plánovacího softwaru a systémů pro sledování zásob a objednávek zboží
Schopnost analyzovat a interpretovat data a výkonnostní ukazatele
Fajn, že jste dočetli až sem……
- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- celoroční 10% zaměstnanecká sleva
- příspěvek na penzijní pojištění
- možnost home office
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?