Manažer rozvoje služeb účetní kanceláře - IT a účetní SW

Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

SLUTO s.r.o.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.

O nás

Jsme SLUTO s.r.o., účetní a daňová kancelář s více než 25 lety zkušeností. Staráme se o účetnictví a daně pro více než 1 200 klientů napříč obory – od malých podnikatelů až po větší firmy. Zakládáme si na osobním přístupu, kvalitě služeb a využívání moderních technologií.

📘 Jsme registrovaní u Komory daňových poradců ČR.

🏆 Získali jsme ocenění „Účetní firma roku 2019“.

💡 Patříme mezi lídry v digitalizaci účetnictví – méně papírů, více chytrých řešení.

💻 Poskytujeme služby klientům ve 31 ekonomických systémech.

🔹 U nás propojujeme stabilitu tradiční firmy s rychlostí a pružností startupu, preciznost a osobní přístup s moderními nástroji. Nevěříme na staré účetní šuplíky – tvoříme účetnictví, které je přehledné, srozumitelné a přináší klientům reálnou hodnotu.

🔹 Jsme tým, kde si lidé pomáhají a rostou spolu.

🧾 Náplní práce bude zejména:

  • Technická a IT podpora pro kolegyně a kolegy i klienty v oblasti účetních SW a aplikací.
  • Nastavování aplikací a technických řešení do účetních systémů.
  • Navrhování a implementace technických řešení v oblasti procesů i spolupráce v rámci firmy, s klienty i s partnery.
  • Řízení a koordinace firemních i klientských projektů ve spolupráci s účetním týmem a dalšími odborníky – od komunikace přes plánování až po vyhodnocení.
  • Řešení nestandardních situací a požadavků klientů a hledání oboustranně přijatelných technických řešení.
  • Pomoc s nastavováním kvalitních interních procesů, podílení se na jejich zefektivnění a dohlížení na jejich dodržování na straně klienta i uvnitř naší společnosti.
  • Koordinace navazování nových klientů po technické stránce a zajišťování hladkého průběhu začátku spolupráce.
  • Čekají Vás i občasné pracovní cesty mezi kanceláří Brno a Praha.

📌 Hledáme někoho, kdo:

  • Má zkušenost s implementací nových nástrojů/služeb, s procesním řízením – hlavně v oblasti IT technologií ve spojení s účetními systémy.
  • Má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, IT obor je výhodou.
  • Orientuje se alespoň trochu v účetních programech, není mu cizí prostředí aplikací Microsoft.
  • Má komunikační a prezentační dovednosti – dokáže naslouchat, vysvětlit složité věci jednoduše a jednat s klienty i kolegy s respektem a jistotou.
  • Angličtina pro něj není úplně cizí jazyk – máme pár anglicky hovořících klientů.
  • Umí pracovat samostatně, ale zároveň vnímat širší týmovou i firemní strategii.

🎁 Na co se u nás můžete těšit:

💼 Zajímavou a smysluplnou práci s účetními systémy, aplikacemi pro efektivní práci  – žádná šablona, žádná rutina.

👥 Přátelský tým, který drží spolu a rád pomůže nejen při onboardingu.

🏠 Plně flexibilní pracovní dobu, Home office po zapracování, sick days.

📈 Fixní mzda + bonusový systém a pravidelné teambuildingy.

📚 Podporu při vzdělávání v různých směrech – legislativa, jazyky, soft skills,…

🎫 Benefity na sport, vzdělávání i volný čas, MultiSport karta, kafetérie, káva a ovoce na pracovišti.

Práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme (přestože v inzerátu vykáme 😊).

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

SLUTO s.r.o.
Týnská 1053/21
110 00 Praha

IČO: 25595318
Datová schránka: 3h62wcw
Další informace:
GPS: 50.088839,14.423961,
S-JTSK: -742596.95 -1042887.94, RUIAN: 21727015

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC