- Plný úvazek
O nás
Pro našeho významného klienta - účetní a daňovou kancelář v Brně hledáme pozici
Provozní manažer/ka
Náplň práce:
- Kromě běžné kancelářské agendy na Vás budou čekat nové výzvy jako např. zavedení a realizace digitalizace do našich činností a procesů.
- Vyhledávání nových dodavatelů v různých oblastech, vyjednání podmínek, vyhodnocení nabídek, příprava smluv.
- Budete mít prostor navrhovat opatření ke zlepšování procesů a následně se podílet na jejich zavedení.
- Vedení týmu účetních.
- Budete pravá ruka jednatelky společnosti.
Co od Vás očekáváme:
- Vyhledáváte nové úkoly a projekty, nebojíte se ničeho nového
- Baví Vás orientovat se v nových situacích, kde si jiní neví rady
- Máte zkušenosti jako office manažer/provozní manažer/ka?
- Vedl/a jste se někdy o tým zaměstnanců nebo zákazníků
- Umíte pracovat s dokumenty, vytvářet grafy, statistiky, prezentace
- Baví vás zařizovat různé nejen rutinní úkoly, ale nebojíte se pustit i do větších a náročnějších projektů.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí úspěšné účetní firmy
- Motivující finanční ohodnocení
- Velmi přátelský tým
- Krásné a moderní prostředí
- Po domluvě možnost občasného Home office
- Neřešíme, od kdy do kdy se pracuje, ale zda je vše řádně a včas hotové.
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí