- 45 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jste zkušený/á účetní s praxí více než 3 roky a se znalostí daňové legislativy? Chcete pracovat v příjemném prostředí advokátní kanceláře? Nebojíte se mluvit v anglickém jazyce? Pošlete nám své CV a staňte se součástí menšího přátelského a klidného týmu. Tato pozice účetní nabízí množství hezkých benefitů s možností nástupu ihned.
Na pozici ÚČETNÍ budete zajišťovat:
Vedení a účtování pokladny, kolků
Ǔčtování přijatých faktur
Ǔčtování banky + příkazy k úhradě
Účtování služebních cest a vyúčtování nákladů
Měsíční statistické výkazy
Měsíční příprava přehledu srážek ze mzdy
Spolupráce při měsíčních a ročních závěrkách
POŽADAVKY:
Vzdělání – střední škola ekonomická
Angličtina na komunikativní úrovni
Min. 3 roky praxe se znalostí daňové legislativy
Samostatnost a zároveň schopnost týmové práce
Možnost nástupu ihned
BENEFITY:
25 dní dovolené
3 sick days
stravenky (100Kč, 55Kč hradí zaměstnavatel)
cafeteria (3 600 Kč/ročně)
připojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?