- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do našeho týmu personální společnosti ManpowerGroup hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Recepční. Staňte se tváří naší pobočky. Vaším úkolem na této pozici bude postarat se s kolegyní Zuzkou o chod naší největší pobočky v Praze.
Pokud chcete nastartovat svoji kariéru v mezinárodním prostředí a poznat jak funguje velká personální společnost, dejte nám o sobě vědět - zašlete nám svůj životopis, nebo odkaz na LinkedIn profil.
Co vás na pozici Recepční čeká:
- zajištění chodu recepce naší největší pobočky ve Florentinu - komunikace s příchozími klienty a kandidáty na pracovní pozice, vyřizování telefonátů a emailů. Úkoly si rozdělíte s kolegyní Zuzkou - ve dvou se to lépe táhne.
- administrativní úkoly spojené s chodem pobočky: evidence přijaté a odchozí pošty, správa stravenek pro zaměstnance společnosti, práce s interní databází klientů a kandidátů a další.
- rezervování a příprava zasedacích místností na schůzky
- být pomocnou rukou pro kolegy - objednat taxi, pomoci s přípravou meetingů, konferenčních hovorů, komunikovat se správou budovy.
Koho hledáme?
- Milou, pozitivní, spolehlivou a komunikativní osobu, protože bude prvním člověkem, se kterým se naši kandidáti i klienti uvidí.
- Máte alespoň SŠ vzdělání - tato pozice je vhodná i pro absolventy, kteří chtějí nastartovat svoji kariéru.
- Domluvíte se anglicky - část našich kolegů je ze zahraničí, stejně tak někteří naši klienti a kandidáti.
- Dokážete si určit priority a vyřešit úkoly, které se sejdou ve stejnou chvíli (znáte to: přijde návštěva, do toho zvoní telefon a máte rozepsaný email...)
Na této pozici vám můžeme nabídnout:
- Příjemné a moderní pracovní prostředí na naší pobočce ve Florentinu, kam je skvělá dostupnost (metro B a C, Masarykovo nádraží pár kroků).
- Práci v mezinárodní a stabilní společnosti - jsme největší personální společnost v ČR.
- Firemní benefity: stravenky, 25 dní dovolené, sick days, Cafeteria, jazykové kurzy na pracovišti, občerstvení na pracovišti, firemní akce a další.
- Možnost kariérního růstu - mnoho našich kolegů začalo právě na této pozici.
- Nástup je možný ihned, spolupráce je dlouhodobá na HPP.
Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?