Asistentka / recepční do nové pobočky Partners Banky v Uherském Brodě

Uherský Brod
20.000 – 35.000 Kč
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Partners Financial Services, a.s.

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU

Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability. Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis. V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.

Hledáme asistentku / recepční do nové pobočky Partners Banky v Uherském Brodě

Jsme nová moderní banka, která staví klienta na první místo. Otevíráme pobočku Partners Banky v Uherském Brodě a hledáme šikovnou asistentku / recepční, která bude tváří pobočky a oporou našeho týmu bankéřů a manažera.

Co bude Vaší náplní práce:

  • Péče o příchozí klienty – uvítání, nasměrování, drobné občerstvení
  • Administrativní podpora – příprava dokumentace, podklady pro jednání
  • Spolupráce při zpracování nabídek a smluv
  • Podpora bankéřů a manažera pobočky v každodenním chodu
  • Zajištění chodu recepce a kanceláře

Koho hledáme:

  • Usměvavou a spolehlivou kolegyni, která má ráda kontakt s lidmi
  • Pečlivost a organizační schopnosti
  • Základní znalost práce na PC (MS Office, e-mail, internet)
  • Výhodou je zkušenost na podobné pozici, ale není podmínkou

Co nabízíme:

  • Práci k v moderní a přátelské bance
  • Stabilní zázemí silné značky Partners Banky
  • Příležitost být u rozjezdu nové pobočky a podílet se na jejím fungování
  • Férové ohodnocení a možnost dalšího profesního růstu
  • Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí v centru Uherského Brodu

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Partners Financial Services, a.s.
Türkova 2319/5b
149 00 Praha

IČO: 27699781
Datová schránka: xp8fkpf
Další informace:
GPS: 50.036943473265,14.492973561204,
S-JTSK: -738485.77 -1049277.37, RUIAN: 26136571

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT