- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

HalfPrice patří do skupiny CCC a vedle České republiky působí také v Polsku, Rakousku, Maďarsku a na konci roku se objeví v Chorvatsku. V Polsku značka debutovala letos v květnu a dosud na tamním trhu otevřela 27 prodejen. Do Rakouska a Maďarska HalfPrice expandovala v srpnu. Ve velmi krátké době si získala mnoho příznivců, což také potvrzuje rychlá expanze a rychlost otevírání nových prodejen.
nebo spíš o tom, co Ti můžeme nabídnout..
• Stravenky
• Flexi passy
• Multisportka
• Slevy na firemní produkty
• Home office
• 6 sick days
• Firemní obuv
• Prémie
• Odměny za odpracovaná léta
• Jazykové kurzy
• Vzdělávací kurzy
• Speciální dny v kanceláři
• Velké teambuildingy
• Slevy od partnerů
• Možnost kariérního růstu
• Rozjezd nových projektů
• Narozeninové oslavy
• Přátelské prostředí
• Moderní kanceláře u metra
• A mnoho dalšího..
Baví Tě a láká Tě svět e-shopu a e-commerce?
Máš rád/a fashion a vše okolo tohoto světa?
Baví tě komunikovat a řešit nejen zapeklité situace?
Nebojíš se zvednout telefon a zavolat?
Potřebuješ novou pracovní výzvu a rozjezd nového projektu je pro Tebe to pravé?
Čeká nás spuštění nového e-shopu společnosti HalfPrice a hledáme jeho koordinátora! Na starost budeš mít správu logistiky (zda balíček ze skladu dorazil k zákazníkovi), řešení reklamací (pokud se s balíkem po cestě něco stane), zda se vrácené zboží dostalo tam, kam má.
Také budeš komunikovat s prodejnami, které budou vrácené balíky přebírat a občas tě samozřejmě nemine komunikace se zákazníky, ale to ti většinou pomohou kolegové na zákaznické lince. Každodenní kontakt s dopravci je na této pozici samozřejmostí.
• Zkušenosti na podobné či stejné pozici jsou výhodou
• Uvítáme komunikativní angličtinu, nikoliv perfektní
• Potřebujeme, aby ses nebál/a výzev a nových projektů
• Zájem o svět e-commerce a láska k fashion se bude hodit
• Rádi vše naučíme, ale trocha samostatnosti a zodpovědnosti je must have

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.