Firemní asistentka / asistentka managementu
- Nové Město, Praha
- Lagerris a.s.
-
Benefity:
- ...
Volné místo v: HalfPrice
Pracovní poměr | práce na zkrácený úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Praha Libeň, Praha |
Zadavatel | HalfPrice (CCC Czech, s.r.o.) |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Fakturant / Fakturantka, Finanční kontroling |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Hrubá mzda | 15.000 – 22.000 Kč |
HalfPrice patří do skupiny CCC a vedle České republiky působí také v Polsku, Rakousku, Maďarsku a na konci roku se objeví v Chorvatsku. V Polsku značka debutovala letos v květnu a dosud na tamním trhu otevřela 27 prodejen. Do Rakouska a Maďarska HalfPrice expandovala v srpnu. Ve velmi krátké době si získala mnoho příznivců, což také potvrzuje rychlá expanze a rychlost otevírání nových prodejen.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Kolegyně nebo kolega na této pozici se bude starat především o finance spojené s e-shopem. Zodpovědně pracuje se všemi finančními systémy, pečlivě kontroluje správnost veškerých finančních údajů e-shopu a také dodržujete veškeré zásady komunikace se zákazníky.
Součástí práce je kontrola párování plateb a objednávek, případně ruční párování, dále vytváření a exportování platebních příkazů. V merku má také faktury nevyzvednutých objednávek. Kontroluje vratky, vrací peníze.
• Stravenky
• Flexi passy
• Multisportka
• Slevy na firemní produkty
• Home office
• 6 sick days
• Firemní obuv
• Prémie
• Odměny za odpracovaná léta
• Jazykové kurzy
• Vzdělávací kurzy
• Speciální dny v kanceláři
• Velké teambuildingy
• Slevy od partnerů
• Možnost kariérního růstu
• Rozjezd nových projektů
• Narozeninové oslavy
• Přátelské prostředí
• Moderní kanceláře u metra
• A mnoho dalšího..
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.
Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.
Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.
Přiblížíme si zkušební dobu, jak je dlouhá, jak ji lze prodlužovat. A co vše se dá dodatkem v pracovní smlouvě změnit. Připravili jsme pro vás i vzor dodatku k pracovní smlouvě. Podíváme se, jak vypadá pracovní smlouva na zkrácený úvazek.
Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje