- 43 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní náplň: příprava podkladu k fakturaci, vystavování faktur v SW Pohoda a jejich zasílání zákazníkům, správa fakturovaných podkladů, evidence všech faktur, urgence nezaplacených faktur, komunikace se zákazníky, zajištění chodu zákaznického servisu (telefon, mail, chat) – vyřizování reklamací, výměn a vratek, administrativní činnosti
o Kontrola správnosti dokumentace
Požadavky: aktivní znalost AJ – mírně pokročilá (aktivní používání), uživatelská znalost MS Office, Gsuite – především tabulkový editor, Znalost SW Pohoda, pečlivost pro zpracování dat, organizační schopnosti, práce s časem a prioritami, komunikační dovednosti, schopnost jednat na různých úrovních, systematický přístup k řešení problémů, schopnost práce pod tlakem
Výhody: příspěvek na stravování ve formě stravenek, mobilní telefon, zaměstnanecké slevy na firemní produkty, práce v mladém a cílevědomém kolektivu, kde ti každý rád předa své zkušenosti. Férové jednání a stabilní zázemí prosperující firmy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?