- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Are you fluent in English and French? Do you have previous experience in customer service or a relevant office job? Do you want to be a part of an international team? This opportunity is for you!
We are looking for an experienced Customer Care Specialist to join an international company. Your role is to be a part of a friendly team, efficiently providing positive interactions with customers, responding to customer requests, as well as working with software systems.
Your typical working day:
- Manage and resolve customer inquiries
- Be responsible for a portfolio of customers
- Deal with customer complaints, claims, and product returns
- Capture and control relevant customer data in SAP
- Cooperation with other teams (sales, finance)
Your profile:
- Previous experience in Customer Service or relevant office job
- Fluent in English and French (B2 or higher), will be used daily
- Previous experience with SAP is a plus
Why should you apply?
– Modern offices are located nearby Flora subway station in Prague 3
– Friendly and pleasant team, which will support you not only for the onboarding period
– Company’s care – 25 days holidays, meal vouchers, Multisport card, and others
– Flexible working time – start and finish your work earlier
– Home Office – company will provide you with a personal laptop
– Teambuilding and company events – to get to know your colleagues better
If you are interested in this role and would like to find out more about it, please send us your CV in English and we will contact you.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?