- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme zkušeného technického nákupčího, který chce vést tým. Máte alespoň menší praxi ve vedení lidí? Jste technicky zdatný a anglicky se taky domluvíte? Hledáte stabilní zaměstnání v příjemném kolektivu? Výborně!
Pošlete nám svůj životopis a začnete u nás pracovat jako:
SENIOR TECHNICKÝ NÁKUPČÍ (50-60.000 Kč)
* Vedení a motivace malého týmu nákupčích
* Nákup technických komodit a zásobovací logistika
* Analýza dodavatelského trhu
* Vyjednávaní cenových podmínek s dodavateli
* Příprava smluvních podmínek
* Efektivní vyjednávaní a uzavíraní kontraktů v souladu s požadovanými termíny a rozsahem
* Reporting zahraničnímu vedení společnosti
* Komunikace s dodavateli a zákazníky
* Optimalizace skladových zásob
* Provádění výběrových řízení
* Min. SŠ vzdělání ideálně obchodního/ technického směru
* Zkušenosti ve strategickém / technickém nákupu ve výrobní společnosti, ideálně ve strojírenství
* Schopnost vést tým
* Technickou zdatnost, orientaci v technické dokumentaci
* Anglický jazyk na úrovni denní komunikace
* ŘP skupiny B
* Uživatelskou znalost PC
* Velmi dobré organizačné a komunikační schopnosti
* Schopnost pracovat samostatně i v týmu
* Strategické myšlení, orientaci na výsledek
* Firemní notebook a mobil
* Flexibilní pracovní dobu
* Docházkový bonus
* Půlroční prémie dle výsledku společnosti
* Příspěvky na pojištění / spoření
* Precizní zaučení a podporu ze strany vedení
* Dovolenou nad rámec zákona
* Podporu dalšího vzdělávání
* Zaměstnanecké akce
* Příjemný kolektiv
* Dotované občerstvení, vlastní kantýnu a jídelnu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?