- Plný úvazek
O nás
Jsme přední interiérová společnost, která již přes 25 let poskytuje svým zákazníkům komplexní služby v realizaci projektů. Naše zázemí tvoří tým expertů se zkušeností při řešení administrativních, obchodních a rezidenčních interiérů. Základem pro naši práci je podrobná orientace v současných trendech a technologiích. Náš zákazník má tak zaručenu vysokou kvalitu služeb od řešení prostoru, přes návrh interiéru, výběr jednotlivých produktů až po realizaci.
Co tě čeká:
- Zajištění chodu recepce (přivítání návštěv, příprava občerstvení, objednávky kurýrů, příjem pošty, zajištění kancelářských potřeb apod.)
- Fakturace a evidence faktur
- Administrativní podpora obchodního týmu a vedení
- Péče o prostředí kanceláře
- Správa pokladny a vozového parku
- Správa sociálních sítí
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít:
- SŠ s maturitou/VŠ vzdělání
- Komunikativní, usměvavá a vstřícná osobnost
- Zájem učit se nové věci
- Uživatelská znalost práce s PC a MS Office
- Velmi dobrá znalost angličtiny (telefonická, mailová i osobní komunikace se zahraničními dodavateli)
- Český jazyk – rodilý mluvčí
- Řidičský průkaz sk. B
Výhodou bude, pokud budeš mít:
- Předchozí zkušenost s prací na recepci či jiné administrativní pozici
- Zájem o interiérový design
Na co se u nás můžeš těšit:
- zázemí české stabilní společnosti
- mobilní telefon, firemní tarify pro soukromé účely
- množnost pracovního rozvoje
- kurzy AJ
- občerstvení na pracovišti
- přátelskou atmosféru a neformální prostředí v moderní kanceláři
- firemní akce
- nástup možný ihned
- pozice je vhodná i pro absolventy – vše potřebné vás naučíme
Benefity
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



