- 38 400 – 47 250 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem Úřadu městské části
vyhlašuje dne 23. 3. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
bezpečnostní technik IT odboru kancelář úřadu
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut až do výše 37 170,--Kč (plat max. 74 000,--Kč). Nástup dohodou.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Další požadavky:
požadované vzdělání: vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oboru informační technologie, nebo středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017 s min. 5 letou praxí,
požadovaná praxe: praxe v oblasti bezpečností IT systémů, praxe v oblasti administrace IS a sítí,
požadované znalosti:
- správa bezpečnostních prvků (IPS, Firewall,Antivir Antispam, Veeam Backup, WSUS),
- správa sítí a aktivních prvků,
- správa virtuálního prostředí, serverů, operačních systémů (MS Windows server, Windows 10, UNIX/Linux),
- správa a údržba Active Directory (LDAP), Microsoft Azure O365 a Exchange, MS SQL server, MS System Center Configuration Manager, VMWare vSphere,
- schopnost analýzy a vyhodnocení logů,
- základní znalosti scriptování (DOS, Powershell),
- povědomí o open source software a jeho využitelnosti,
další dovednosti, schopnosti: AJ na úrovni čtení dokumentace, analytické schopnosti, dobré komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, kancelářský software (např. MS Office), obecný přehled v oblastech audio-video a sdělovací techniky.
Hlavní náplň práce:
- vymezení obecných cílů bezpečnosti,
- navrhování a posuzování požadavků na implementaci bezpečnostních opatření v rámci IS,
- vyhodnocování a analýza logů,
- implementace a vyhodnocování bezpečnostních opatření,
- tvorba a aktualizace dokumentace IS,
- spolupráce s odborem informatiky zejména v oblastech: implementace, provozu a údržby informačního systému MČ,
instalace prostředků ICT, poskytování podpory koncovým uživatelům.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (120,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, možnost služebního bytu.
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
1) Elektronická podoba
a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).
Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).
b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.
2) Listinná podoba
Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde- li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je třeba doložit:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový
doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – bezpečnostní technik IT“
Nabídky zasílejte nejpozději do 18. 4. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Informace: Bc. Petra Nýčová, vedoucí oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo
Ing. Bc. Rudolf Zahradník, tajemník ÚMČ Praha 3
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.