- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Ovládáte angličtinu na komunikativní úrovni a máte praxi z nákupu nebo se do něj chcete dostat?
Máte analytické myšlení a chuť se učit a hledáte tu správnou příležitost? Pak se hledáme navzájem! 😉
- Správa a rozvoj svěřeného portfolia dodavatelů
- Komunikace a vyjednávání o cenách komodit
- Podpora kolegů v rámci jednání s dodavateli
- Kontrola cen
- Reporting a tvorba analýz
- Účast na projektech pro klíčové zákazníky
- Možnost startu kariéry v mezinárodní společnosti
- Růst počtu dní Vaší dovolené
- Výkonnostní bonusy
- Příspěvek na stravování
- Osobní ohodnocení
- Podporu silného týmu
*Místem výkonu práce je Hluk
- Máte ukončené středoškolské vzdělání technického či ekonomického směru a 2 roky praxe na obdobné pozici
- NEBO jste ABSOLVENTEM VŠ školy – technické či ekonomické zaměření a hledáte svou první práci/nebo jste juniorem na této pozici
- AJ na komunikativní úrovni (B2)
- Ovládáte Excel na dobré úrovni
- Máte analytické myšlení a nákup je něco, co Vás táhne
- Jste komunikativní a spolehlivost Vás popisuje
Co říkáte, mohlo by nám to klapat? Tak mi pošlete Váš životopis i v AJ a pojďme to spolu probrat! 😊
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?