- Plný úvazek
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici „Office & Retail assistant“.
Termín nástupu: ihned nebo 2. ledna 2019
Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr
Pracovní náplň:
- zodpovědnost za administrativní procesy, spolupráce s retail a office mamažerem
- aktivní komunikace v anglickém jazyce s centrálou a kolegy v zahraničí
- spolupráce s ekonomickým oddělením
- komunikace s prodejnami, řešení každodenních situací
- evidence faktur, jejich kontrola a reporting
- denní kontrola tržeb a uzávěrek
- evidence výdajů, pracovních cest a docházky, zpracování reportů
- objednávání, správa a expedice marketingových materiálů a kancelářských potřeb
- podpora chodu kanceláře
- PRÁCE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY
Hlavní předpoklady:
- aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook)
- časová flexibilita a spolehlivost, samostatnost
- výborné organizační schopnosti
- komunikativní týmový hráč se schopností stanovit si priority
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- motivující mzdové ohodnocení a benefity
- služební telefon a notebook
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- stravenky v hodnotě 100,– Kč PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- další benefity: Slevy na firemní zboží, Vánoční poukázky
Těšíme se na novou posilu našeho týmu!
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.



