- 100 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro mého klienta hledám usměvavého a komunikativního kolegu/kolegyni pro vyřizování a koordinaci zákaznických objednávek. Pokud máte zkušenosti se zákaznickým servisem, logistikou či jinou obdobnou pozicí a nebojíte se mluvit anglicky, pak jste náš člověk!
Na stejné pozici již pracují 2 kolegyně, které Vás zaškolí a vždy poradí a pomohou. Důležitá je chuť do práce a nadšení pro nové věci!
Náplň práce:
- zpracování zákaznických objednávek
- vyjednání termínu s oddělením nákupu a výrobou
- příprava dokumentace k expedici a proclení
- příprava Intrastatu
- objednávání přepravy u nasmlouvaných dopravců
- SŠ vzdělání
- komunikativní angličtina
- práce na PC
- pečlivost, přesnost, nadšení pro nové věci
- praxe na obdobné pozici
- stabilní zaměstnání v prima kolektivu
- odměny ze zisku firmy
- 5 týdnů dovolené + volný narozeninový den
- dotované stravování
- příspěvek na penzijko
- jazykové a další kurzy
- flexibilní pracovní dobu
Zaujala Vás nabídka? Pak se prosím přihlaste přes "odpovědět"
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.