- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro mého klienta hledám usměvavého a komunikativního kolegu/kolegyni pro vyřizování a koordinaci zákaznických objednávek. Pokud máte zkušenosti se zákaznickým servisem, logistikou či jinou obdobnou pozicí a nebojíte se mluvit anglicky, pak jste náš člověk!
Na stejné pozici již pracují 2 kolegyně, které Vás zaškolí a vždy poradí a pomohou. Důležitá je chuť do práce a nadšení pro nové věci!
Náplň práce:
- zpracování zákaznických objednávek
- vyjednání termínu s oddělením nákupu a výrobou
- příprava dokumentace k expedici a proclení
- příprava Intrastatu
- objednávání přepravy u nasmlouvaných dopravců
- SŠ vzdělání
- komunikativní angličtina
- práce na PC
- pečlivost, přesnost, nadšení pro nové věci
- praxe na obdobné pozici
- stabilní zaměstnání v prima kolektivu
- odměny ze zisku firmy
- 5 týdnů dovolené + volný narozeninový den
- dotované stravování
- příspěvek na penzijko
- jazykové a další kurzy
- flexibilní pracovní dobu
Zaujala Vás nabídka? Pak se prosím přihlaste přes "odpovědět"
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?