Popis pozice:
Co budete dělat:
Kontrolovat, zpracovávat a řešit objednávky zákazníků
Koordinovat sbírky zákazníků s přepravními odděleními na našich webech.
Úzce spolupracujete s řízením výroby, nákupem a přepravou, abyste zajistili splnění potřeb našich zákazníků.
Zpracování exportních objednávek, včetně předpisů o námořní a letecké přepravě; exportní dokumentace včetně akreditivu.
Profil kandidáta:
Střední nebo Vysoká škola - ekonomická nebo technická specializace
Minimálně 2 roky praxe v zákaznickém servisu jsou podmínkou
Plynulá angličtina - min. B2 je nutná, italština je velkou výhodou, němčina, francouzština nebo španělština je také výhodou
Export (mimo EU) - zkušenosti s přepravou přes námořní kontejnery, letecká přeprava, akreditiv, osvědčení o původu, obecné exportní dokumenty výhodou
Dobré komunikační dovednosti
Počítačové dovednosti, znalost ERP systému, nejlépe SAP
Nabízíme:
Práce v mezinárodním prostředí s přátelskou atmosférou
Zajímavý plat na základě úrovně znalostí a zkušeností, extra roční bonusy
Flexibilní pracovní doba
Jazykové kurzy a další rozvoj
Mobilní telefon, notebook i k soukromým účelům
5 týdnů dovolené
Příspěvek na dovolenou
Bufetový systém stravování na pracovišti
Team buildingové aktivity a další výhody