O nás
Chcete se stát součástí úspěšné české obchodní společnosti s více jak šedesátiletou tradicí? V současné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici HR asistent (zkrácený úvazek) s místem výkonu práce v sídle společnosti v Českých Budějovicích.
Co Vás čeká:
Hlavní náplní Vaší práce bude příprava podkladů pro výpočet mezd a pomoc s jejich uzavíráním. Součástí Vaší práce bude i příprava pracovněprávní dokumentace našich zaměstnanců (od nástupu až po odchod zaměstnance). Dále budete zodpovědná za osobní složky zaměstnanců a dodržování termínů lékařských prohlídek. S Vaším začátkem Vám pomůžeme, ale později očekáváme samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce.
Co vám můžeme nabídnout:
- 4hodinová pracovní doba (zkrácený úvazek)
- stabilní zaměstnání, pohodové kolegy, příjemné pracovní prostředí
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců
- příspěvek na svatbu
- příspěvek při narození dítěte
- dotované stravování v prostorách zaměstnavatele
- 13. mzdu
- zvýhodněný telefonní tarif
- věrnostní odměny dle odpracovaných let
- odměny dle životních jubileí
- nadstandardní podmínky u vybraných bankovních a finančních produktů
- 5 týdnů dovolené
- pravidelné vzdělávací kurzy pro zvyšování kvalifikace
- další benefity zaměřené na zdraví a podporu příjemné týmové atmosféry
Jak si Vás představujeme:
- týmový hráč s chutí do práce a ochotou učit se nové věci
- aktivní, komunikativní a zodpovědná osobnost s dobrými organizačními schopnostmi
- znalost práce na PC na uživatelské úrovni
- středoškolské vzdělání
- předchozí zkušenosti z personalistiky nebo se zpracování mezd jsou pro Vás výhodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Velice rádi se s Vámi seznámíme.