- Plný úvazek
O nás
Je spousta firem, co nabízí zaměstnání. U nás najdeš víc! Zajímavou práci i zábavu s kamarády, osobní rozvoj i motivaci k dosažení našich společných cílů. Jsme bezva tým, který ponechává dostatečný prostor pro tvou individualitu. Chceš se do práce těšit? Jestli ano, čti dál.
Alternetivo je specializovaný distributor v oblasti IT. Přes 25 let spoluvytváříme české a slovenské prostředí networkingu a telekomunikací s celou řadou úspěchů a ocenění (v poslední době např. 3x 1. místo v kategorii Distributor s přidanou hodnotou roku v anketě IDG ChannelWorld Awards).
Specializujeme se na síťové technologie od switchingu a routingu, přes bezdrátové systémy, až po síťovou bezpečnost a vlastní vývoj síťových aplikací. Zastupujeme na českém a slovenském trhu více než stovku výrobců z celého světa, jejichž produkty se používají v podnikových sítích i sítích telekomunikačních operátorů. Vybíráme si je sami a chceme jen ty nejlepší. Preferujeme ty, kteří jsou flexibilní, inovativní a mají nějakou významnou technologickou výhodu.
Tým Alternetiva je složen ze špičkových odborníků, kteří mají rozsáhlé znalosti a zkušenosti v oboru. Alternetivo poskytuje svým zákazníkům prvotřídní služby od konzultací, přes návrhy sítí, konfigurace zařízení, až po školení a SLA.
Úspěch Alternetiva by nebyl možný bez neustálého prosazování firemních hodnot, mezi které patří profesionalita, udržitelnost, skromnost, zodpovědnost, morální jednání, inovativnost, týmovost, dobrá nálada a v neposlední řadě osobní rozvoj.
Do našeho týmu právě hledáme „pravou ruku“ našich produkťáků. Budeš zodpovědný/á za správu obsahu na našem e-shopu, budeš se podílet na přípravě a realizaci eventů, zajímavých marketingových aktivitách a občas se staneš „tváří“ naší kanceláře a vyzkoušíš si back office na recepci na pozici - Správce e-shopu / asistent marketingu (m/ž).
Co u nás budeš mít na starost?
- aktualizaci a vylepšování produktové prezentace v rámci e-shopu
- vyhodnocování a zlepšování uživatelské zkušenosti
- importy databázových informací
- psaní a korektury článků
- správu intranetu
- participaci na tvorbě obsahu pro sociální sítě
- další úkoly spojené s prací v IS
- spolupráci na přípravě a realizaci eventů
- zajišťování reklamních předmětů
- komunikaci s dodavateli
Co bys měl(a) vědět a umět?
- ukončená střední škola je minimum ve vzdělání
- pokud máš vysokou, svoje znalosti u nás uplatníš
- velmi dobrá práce s MS Excel
- alespoň základní orientace v IT
- český jazyk – gramatika a stylistika na velmi dobré úrovni
- anglický jazyk na střední a lepší úrovni
- příjemné vystupování a proaktivita jsou velkým plusem
Důvody, proč u nás lidé pracují:
- příjemné pracovní prostředí - těšíme se do práce!
- neformální atmosféra - můžeš říct šéfovi ty vole!
- možnost osobního rozvoje - za rok budeš hvězda v oboru
- vidíme výsledky své práce a jsme za ně hodnoceni
- pracujeme v týmu, ale máme zodpovědnost za vlastní práci
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Cyclist-friendly office