- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Máme společnou vizi: "Doručovat více spokojenosti a dělat práci, na kterou můžeme být hrdí."
Hledáme pečlivého a organizovaného kolegu, který nám pomůže s nákupem zboží, s jeho zalistováním a prezentací na našem eshopu.
Většinu času budete trávit v kanceláři u počítače a budete dohlížet na provoz celého nákupního oddělení. Společnost vám budou dělat kolegové z redakce (možná je znáte z našeho youtube kanálu classic nebo smart), se kterými budeta konzultovat například výběr novinek, atd.
Běžné denní operativní činnosti budou provádět vaši brigádníci. Vy budete věnovat pozornost spíše nestandardním situacím (např: nepřišlo zboží od dodavatele), aktuálním provozním problémům (např: nefunguje datový feed od dodavatele) a komunikaci s dodavateli.
Občas si s kolegou (odborníkem na danou značku) uděláte služebním autem výlet za nějakým obchodním partnerem.
Pro lidi, kterým vyhovuje různorodost - Pracujete na počítači, komunikujete s dodavatelem, děláte výběrové řízení na nového brigádníka, zaučujete brigádníka, konzultujete s majitelem vaše nápady na zlepšení, jedete navštívit obchodního partnera. Práce rozhodně není stereotypní.
Pro technicky zdatné - spoustu činností máme automatizovaných. Máme vlastní informační systém a vlastní programátory. Snažíme se všechno optimalizovat a neustále vylepšovat. Práce je vhodná pro "nerdíky".
Pro lidi se zájmem a přirozenou zvídavostí - pro korporace je typické, že tam s ničím nehnete. U nás je to naopak. Dnes přijdete s nějakým zlepšovákem a zítra ho kolegové programátoři mohou nasadit do provozu. Pokud vám spíš vyhovuje přístup "dokud to funguje, tak na to nesahejme", je to zcela v pořádku, ale u nás by se vám nelíbilo.
Odborné znalosti, nebo zkušenosti z našeho oboru (hodinky) nejsou potřebné. Všechno vás naučíme a k dispozici vám budou naši odborníci.
Zaujalo vás to?
Pomocí formuláře na našich webových stránkách se můžete přihlásit do výběrového řízení. Odpovědí zde vás nezařadíme do výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?