- 50 000 Kč
- Plný úvazek

Správce e-shopu a on-line marketingu
Do našeho kolektivu hledáme vhodného kandidáta na pozici Správce e-shopu a online marketingu.
Požadujeme: uživatelská znalost práce na PC, základní znalost / přehled o účetních dokladech (objednávka, pokladní doklad, faktura, skladové hospodářství = příjemka / výdejka), aktivní a pozitivní přístup k práci, schopnost efektivní organizace práce, pracovitost, zodpovědnost, kreativita.
Poznámka: znalost NJ a všeobecné znalosti z účetních programů uvítáme, ale nevyžadujeme!
Nabízíme: nástup možný ihned, vhodné pro absolventy , stabilní a moderní pracovní zázemí v Ratíškovicích, atraktivní mzdové ohodnocení 25 000 – 30 000 Kč, rádi tě zaškolíme, příspěvek na stravování, čtyři týdny dovolené.
Pracovní náplň: pravidelně analyzuje statistiky návštěvnosti, při jakém kolik výkyvu hledá příčinu, nalezené chyby nechá odstranit tvůrcem e-shopu, správa uživatelských účtů e-shopu (firemních), sleduje trendy a vývoj v e-commerce, přímá požadavky na zlepšení funkčnosti e-shopu, zjistí implantaci technických vylepšení, přímá požadavky na nápravu spojenou s provozem uživatelských účtů, zajištuje funkčnost uživatelských účtů, přímá požadavky na nápravu automatizaci plateb (banky, paypal atd.), zajištuje nápravu funkčnosti platebních kanálů, průběžně kontroluje funkčnost nových procesů a vylepšení, zpracovává nafocené produkty, zajištuje texty k prezentovaným produktům, publikuje nové produkty a aktualizuje stávající produkty v e-shopu, zajištuje návrh na PPC kampaň dle stanoveného rozpočtu , zadává požadavky na on-line marketing (sklik,ad-words, SEO, heureka, zboží atd..) spolupracující firmě, pomocné práce s administrativou e-shopu a skladu.
Pokud tě námi nabízená volná pracovní pozice zaujala, životopis prosím zasílej s označením Správce e-shopu a on-line marketingu na e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?