- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
BAVÍ TĚ AUTA,TECHNIKA A KDYŽ MŮŽEŠ VŠE ORGANIZOVAT JSI VE SVÉM ŽIVLU?
Zajímá Tě oblast automobilového průmyslu, máš technické znalosti,ale doposud nemáš v tomto směru extra velké pracovní zkušenosti?
Pak právě pro Tebe je vhodná pozice KOORDINÁTORA SERVISNÍCH TECHNIKŮ a my tě chceme do týmu!
Co by bylo u nás tvou prací?
Pozice je součástí našeho oddělení product managementu, budeš pravou rukou vedoucího garážové techniky a každodenní oporou našich servisních techniků, kteří jsou neustále v terénu po celé ČR. Budeš jim plánovat práci a vždy se jim budeš snažit pomoci vyřešit aktuální problémy.Budeš řešit dopravu garážové techniky k zákazníkům a hlídat aby každá zakázka hladce proběhla a následně každou zakázku vždy vyfakturuješ.Budeš komunikovat s našimi dodavateli v případě,že je potřeba dodat či reklamovat nějaký díl,takže užiješ i angličtinu.Mezi Tvou každodenní činnost by především patřilo:
Koho hledáme:
Abys zapadl/a do našeho týmu a nabízená pozice Tě bavila a zároveň by si jí zvládal/a, měl/a by sis na většinu následujících otázek odpovědět ano:
Co Ti nabízíme:
Elit CZ je všechno jen ne obrovská korporace, kde bys nemohl/a nic změnit nebo se aktivně podílet na rozvoji společnosti i oboru, ve kterém jsme jedním z leaderů. Každý zaměstnanec u nás má jméno, tvář a podporu nejen od kolegů, ale i od vedení firmy:
zajímavou,ale občas psychickynáročnou práci v zázemí velké mezinárodní společnosti
fixní plat plus motivující finanční ohodnocení v případě dobrých výsledků
služební telefon
přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
možnost osobního rozvoje a kariérního růstu,každý náš vedoucí zaměstnanec u nás začínal
systém zajímavých zaměstnaneckých výhod
místem výkonu práce bude Praha 5– Stodůlky,ale připrav se i na to,že budeš cestovat
nastoupit můžeš kdykoli po dohodě
Chceš být taky ELIŤÁKEM?
Tak nám jednoduše zašli svůj životopis,stav se osobně na centrále nebo nám jednoduše zavolej!Kontakty najdeš tady:
http://www.elit.cz/kontakt/pobocky.html

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.