O nás
Baví tě administrativa, organizace a rád/a máš věci pod kontrolou?
Do našeho týmu hledáme spolehlivého člověka, který zajistí hladký chod kanceláře, podpoří vedení a pomůže nám s úkoly, bez kterých firma nemůže dobře fungovat. Pokud hledáš stabilní prostředí, kde budeš důležitou součástí týmu a kde se můžeš i rozvíjet, čti dál!
📝 Co u nás budeš mít na starosti
- Zajištění každodenního chodu kanceláře
- Podporu HR v oblasti docházky a BOZP
- Přípravu a správu administrativních reportů pro vedení
- Asistenci při účetní a finanční administrativě
- Organizaci meetingů a firemních akcí
- Správu dokumentace – datovka, pošta, archivace
🙋 Koho hledáme
- Umíš dobře česky i anglicky (písemně i ústně)
- Ovládáš MS Office a základní práci s AI
- Máš zkušenosti s office managementem nebo administrativou
- Jsi spolehlivý/á, systematický/á a máš rád/a pořádek ve věcech
- Dokážeš pracovat samostatně, ale zvládáš i komunikaci napříč týmem
- Baví tě dávat věcem řád a mít ve všem přehled
- Máš řidičák a nebojíš se ho použít i po Praze
🎁 Co nabízíme
- Férový plat + pravidelné navýšení a bonusy
- Flexibilní pracovní dobu – žádné “píchačky”, možnost si během dne vyřídit osobní věci, občasný home office
- Klidnou a přátelskou kancelář ve Strašnicích
- Možnost růstu a rozvoje – jsme firma v pohybu, která nabízí prostor pro profesní růst
- Roční rozpočet na vzdělávání
- Klasické benefity jako stravenky, sick days
👉 Zaujala tě tahle pozice? Pošli nám své CV a krátký vzkaz, proč by tě role bavila. Těšíme se na tebe!
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Zahraniční pracovní cesty
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání
- Přátelské prostředí
- Dog-friendly office