- Plný úvazek
Životopisy s kontaktem na Vás zasílejte na email: e-mail přes
Náplň práce:
- Zajišťování běžného chodu kanceláře, komunikace se členy týmu
- Organizace pracovního času
- Příprava podkladů pro účetnictví, Cash Flow, pokladna, bankovnictví, vystavování faktur
- Vedení zakázky, objednávání zboží, hlídání termínů a ziskovosti
- Komunikace s dodavateli/odběrateli
- Vyřizování reklamací, objednávání náhradních dílů
- Evidence a archivace firemních dokumentů
- Správa autoparku, pojištění
- Vhodné i pro absolventy
- Požadujeme: zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, velmi dobrou znalost Windows, aktivní přístup k práci, schopnost sebevzdělání, praxe na obdobné pozici v malé IT firmě výhodou
- Nutností je: vzdělání úplné střední s maturitou nejlépe ekonomický obor, ŘP sk. B