- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Rada města Písku vyhlašuje výběrové řízení na jednatele/lku společnosti Píseckem, s. r. o.
Požadované obecné a kvalifikační předpoklady:
Předpokládaný termín nástupu je 01.07.2023 nebo dle dohody. Doba výkonu práce je na dobu určitou do 31.12.2024. Po vyhodnocení výsledků činnosti bude zváženo prodloužení smlouvy, případně její stanovení na dobu neurčitou. Podmínky pracovního poměru včetně platových podmínek budou projednány v rámci výběrového řízení a budou uvedeny ve Smlouvě o výkonu funkce jednatele.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s povinnými přílohami zašlete na adresu: Městský úřad Písek, k rukám Ing. Jany Jezlové, personalistky, Velké náměstí 114/3, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MěÚ Písek nejpozději do 24.03.2023 9:00 h. Za rozhodující se považuje termín přijetí na podatelně MěÚ. Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení – jednatel/ka Píseckem, s. r. o., NEOTVÍRAT“.
Přihláška (lze použít přiložený formulář) musí obsahovat tyto údaje uchazeče:
koncepce fungování a hospodaření společnosti Píseckem, s. r. o. (uveďte mj. možné zdroje financování aktivit společnosti včetně vlastních podnikatelských aktivit; zajištění funkčnosti a rozvoj stávajících digitálních nástrojů vytvořených společností; spolupráci s městem Písek), plánem činnosti na r. 2024 včetně stanovení cílů a rozpočtu společnosti v tomto roce za předpokladu úhrady služeb ze strany města Písek ve výši 0,96 mil. Kč – celkový rozsah této části přihlášky max. 8 stran A4.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku.
Schváleno Radou města Písku dne 09.03.2023.
Výběrové řízení s vybranými uchazeči/uchazečkami proběhne dne 27.03.2023.
Osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány za účelem výběrového řízení. Veškeré zaslané originály dokumentů budou po ukončení výběrového řízení neúspěšným uchazečům neprodleně zaslány zpět. Město Písek si ponechává pouze kopii Přihlášky do výběrového řízení pro případnou obhajobu svých práv.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.