O nás
Jste organizovaný a proaktivní jedinec, jehož cílem je poskytovat špičkovou administrativní podporu? Chcete se stát součástí rychle se rozvíjejícího dynamické společnosti v oblasti retailu?
Do moderní firmy našeho klienta hledáme Asistent/ku jednatele a jednatelky společnosti. S neustálým růstem, potřebujeme někoho, kdo přispívat k trvalému úspěchu firmy. Budete hrát klíčovou roli při podpoře týmu poskytováním administrativní pomoci, řízením plánů, koordinací schůzek a cestovních jednání a vyřizováním různých úkolů k zajištění hladkého provozu firmy.
Pokud se chcete stát součástí dynamického prostředí a party energických lidí, tak Vás rádi přivítáme v týmu!
Ozvěte se nám pro více info! :)
Co od Vás očekáváme?
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Vynikající organizační a time management dovednosti
- Profesionální a reprezentativní vystupování
- Silné písemné a verbální komunikační dovednosti
- Znalost MS Office a Google prostředí
- Schopnost pracovat samostatně a zvládnout více úkolů s přesností a smyslem pro detail
- Flexibilita a přizpůsobivost měnícím se prioritám a termínům
Jak bude vypadat Váš pracovní den?
- Správa a udržování plánů týmu
- Koordinace schůzek a cestovních opatření
- Příprava a organizace dokumentů, prezentací a zpráv pro schůzky a prezentace
- Budete prostředník mezi vedoucími pracovníky a interními/externími zainteresovanými stranami
- Vyřizování příchozí korespondence
- Stanovování priorit úkolů
- Spolupráce s ostatními členy týmu
- Ad hoc úkoly
Co Vám za to nabízíme?
- Měsíční odměna 35 - 50 000 Kč
- Možnost profesního rozvoje a růstu v rámci společnosti
- Spolupracující a podpůrné pracovní prostředí
- Moderní office zázemí v Praze v Docku
- Flexibilní pracovní doba a možnost občasného home office
- Spolupráce na IČO
- Nástup ihned nebo dle domluvy
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti