- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) – poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz).
Jsme společnost s tradicí v polygrafickém průmyslu od roku 1990. Nabízíme komplexní služby v oblasti ofsetového a digitálního tisku, kreativní grafické služby našeho DTP studia, CTP a knihárenské zpracování produktů širokého rozsahu jako například časopisy, brožury, knihy a podobně.
Náplň práce: vedení personální agendy, v případě znalostí a praxe v oblasti mzdového účetnictví i vedení mzdové agendy, zpracování a vyúčtování služebních cest a vedení knih jízd, komunikace se státními, správními orgány a soukromými subjekty, péče o administrativu BOZP a PO, získávání, výběr a příjem nových zaměstnanců, kompletní správa personálních dat včetně provádění aktualizací a změn, spolupráce se zaměstnanci obchodního oddělení, oddělení výroby a oddělení nákupu, organizační a administrativní podpora jednatelky společnosti, zpracování přijaté a odeslané pošty. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, praxe na obdobné pracovní pozici podmínkou, znalost zákoníku práce, výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, důslednost, schopnost organizovanosti práce, schopnost týmové práce, uživatelské znalosti na PC (MS Office), znalost mzdového účetnictví výhodou, znalost programu VEMA výhodou, znalost AJ či NJ výhodou, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka). Nabízíme: jazykové kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, příspěvek na zdraví, sport, kulturu, vzdělání a rekreaci, osobní ohodnocení. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem (zaslat životopis).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?