- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) – poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Pracovní doba: pružná pracovní doba (jednosměnný provoz).
Jsme společnost s tradicí v polygrafickém průmyslu od roku 1990. Nabízíme komplexní služby v oblasti ofsetového a digitálního tisku, kreativní grafické služby našeho DTP studia, CTP a knihárenské zpracování produktů širokého rozsahu jako například časopisy, brožury, knihy a podobně.
Náplň práce: vedení personální agendy, v případě znalostí a praxe v oblasti mzdového účetnictví i vedení mzdové agendy, zpracování a vyúčtování služebních cest a vedení knih jízd, komunikace se státními, správními orgány a soukromými subjekty, péče o administrativu BOZP a PO, získávání, výběr a příjem nových zaměstnanců, kompletní správa personálních dat včetně provádění aktualizací a změn, spolupráce se zaměstnanci obchodního oddělení, oddělení výroby a oddělení nákupu, organizační a administrativní podpora jednatelky společnosti, zpracování přijaté a odeslané pošty. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání, praxe na obdobné pracovní pozici podmínkou, znalost zákoníku práce, výborné komunikační dovednosti, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, důslednost, schopnost organizovanosti práce, schopnost týmové práce, uživatelské znalosti na PC (MS Office), znalost mzdového účetnictví výhodou, znalost programu VEMA výhodou, znalost AJ či NJ výhodou, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka). Nabízíme: jazykové kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, příspěvek na zdraví, sport, kulturu, vzdělání a rekreaci, osobní ohodnocení. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem (zaslat životopis).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.