- 25 500 – 29 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Čistá Trojka s.r.o.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Rada městské části Praha 3 vyhlašuje dne 19. 7. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
jednatele/ředitele, jednatelky/ředitelky organizace Čistá Trojka s.r.o.
s datem nástupu 1. 9. 2024 nebo dohodou.
Společnost Čistá Trojka s.r.o. je 100% vlastněná organizace městskou částí Praha 3. Tato společnost byla nově založena za účelem zajištění vlastních kapacit pro správu veřejného prostoru na území městské části Prahy 3. Městská část Praha 3 tak bude vlastníkem společnosti, investorem a současně i odběratelem naprosté většiny služeb zajišťovaných společností v režimu in-house.
Společnost Čistá Trojka s.r.o. by se měla stát majoritním dodavatelem komunálních služeb na území Prahy 3. Primárně se bude jednat o údržbu chodníků (ruční i strojní), údržbu dětských hřišť, parků a náměstí. V budoucnosti by mělo dojít k rozšíření činností o provoz sběrného dvora, re-use centrum a zimní údržbu komunikací pro pěší.
Hlavní náplní jednatele/ředitele je vybudování společnosti od samotného základu. Společnost zatím existuje pouze formálně, proto je třeba zajistit vhodné kancelářské prostory, náborovou činnost, investice do technického vybavení a zaštítit veškeré činnosti vedoucí k nastartování činnosti společnosti.
Jednatel/ředitel společnosti Čistá Trojka s.r.o. bude spolupracovat s členy dozorčí rady, kteří jsou do funkce jmenováni Radou městské části Praha 3.
Náplň jednatele:
Požadavky:
požadované vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou, vysokoškolské výhodou,
požadovaná praxe: zkušenosti s řízením kolektivu min. 3 roky, praxe v oblasti životního prostředí či komunálních služeb výhodou,
obecné předpoklady: bezúhonnost a svéprávnost, absence překážek výkonu funkce dle zákona č. 90/2012 Sb., zákon o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích)
další požadavky: velmi dobré organizační a manažerské schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, psychická odolnost, časová flexibilita, dobré komunikační schopnosti
Náležitostí přihlášky:
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení:
1) Elektronická podoba
a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).
Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).
b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.
2) Listinná podoba
Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.
Uchazeč podá písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,
jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je třeba doložit:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se předmětné pozice,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- motivační dopis, vize organizace
- výpis z evidence vyloučených osob dle § 70 e zákona č. 90/2012
- čestné prohlášení o absenci překážek výkonu funkce dle § 45 zákona č. 90/2012
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – jednatel organizace Čistá Trojka“
Nabídky zasílejte nejpozději do 19. 8. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Informace: Bc. Petra Nýčová, vedoucí oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?