- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Sídlo společnosti a místo výkonu práce: Karlova 1012, 399 01 Milevsko
Doba trvání: výkon funkce na dobu pěti let s možností prodloužení na dobu neurčitou
Předpoklady pro zvolení do funkce jednatele společnosti:
Výčet dokladů, které musí uchazeč k výběrovému řízení předložit:
1. Přihlášku do výběrového řízení, která bude obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, adresu trvalého pobytu uchazeče, případně adresu pro doručování, kontaktní telefon a e-mailovou adresu, datum a podpis uchazeče
2.Strukturovaný životopis s údaji o dosaženém vzdělání, dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
3.Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
4.Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
5.Návrh koncepce řízení, personálního řešení, řešení smluvních vztahů s provozovatelem, provozování a rozvoje společnosti Služby Města Milevska, spol. s r. o. v maximálním rozsahu 2 stran formátu A4
6.Podepsané prohlášení uchazeče o souhlasu se zpracováním osobních údajů v následujícím znění:Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu obecného nařízení č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, souhlas k jejich zpracování a uchování. „
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis.
Lhůta pro podání přihlášky: do 30.05.2022 (pondělí) do 11:00 hodin. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením "Výběrové řízení na jednatele SMM“, do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše čp. 420, 399 01 Milevsko.
Předpokládaný termín nástupu: 01.07.2022 nebo dle dohody
Termín přijímacího pohovoru s uchazeči: otevření obálek provede komise pro otevírání obálek, která vyhodnotí jejich úplnost. Po otevření obálek s přihláškami budou uchazeči telefonicky kontaktováni a bude jim sdělen termín přijímacího pohovoru. Přijímací pohovory s uchazeči provede výběrová komise.
Rada města Milevska v působnosti Valné hromady společnosti Služby Města Milevska, spol. s r. o. si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další potřebné informace (včetně budoucích smluvních podmínek jednatele) je možné získat od starosty města Milevska Ing. Ivana Radosty, telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes nebo od místostarosty města a stávajícího jednatele společnosti Michala Horka, telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , email: .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?