- Plný úvazek

O SPOLEČNOSTI
V naší organizaci dělá každý z našich zaměstnanců to, co ho baví, a zároveň má podíl na úspěchu celé společnosti. Velký důraz klademe na týmovou práci a jsme předurčeni uspět, protože jsme schopni hbitě reagovat a čelit tak jakékoli výzvě. Zapojujeme všechny členy týmu do rozhodovacích procesů a dáváme jim příležitost se profesionálně rozvíjet.
Milujeme to, co děláme, a je to vidět na našich výrobcích, pevných vztazích se zákazníky a příjemném pracovním prostředí, které sdílíme.
Portfolio našich klientů zahrnuje mezinárodní korporace, které jsou jedničky na trhu v oblasti módy a značkového zboží. Tvoříme nedílnou součást jejich úspěchu tím, že poskytujeme unikátní design jejich maloobchodním jednotkám.
Naše služby překonávají očekávání. Přidejte se k nám i Vy a zažijte to na vlastní kůži!
O POZICI
Produktový manager je osoba zodpovědná za řízení, dohled a koordinaci designové produkce dle specifických požadavků klienta.
Vzhledem ke komplexnosti pozice, jsou požadovány dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost vyjednávat a plánovat a umět pracovat v týmu i samostatně.
Jakožto produktový manager, budete úzce spolupracovat s ostatními týmy a kolegy, jako jsou návrháři, inženýři CAD, výrobní manažeři, oddělení logistiky, montážní týmy a finanční oddělení. Produktový manager je součástí projektového týmu, který dohlíží na jednotlivé etapy montáže a balení výrobků v přesném časovém horizontu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?