- 34 100 – 36 600 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní náplň : Částečně organizuje příjem, kontrolu a značení materiálu, Vyhotovuje doklady o příjezdu a převzetí materiálu, Naskladňuje materiál v ERP systému (Brain), Odpovídá za vedení a zpracování skladových dokladů, Spravuje skladové pohyby, přeskladnění, odpisy, tisk dodacích listů, odbavování kooperací, Denní komunikace s pobočkami v Německu v rámci koncern, Správa dat v ERP systému, Vedení svěřeného úseku, úzká spolupráce s vedoucím skladu
Místo pracoviště: Skalice nad Svitavou
POŽADAVKY
SŠ ekonomického směru nebo technického směru ukončena maturitou
3 roky praxe na obdobné/vedoucí pozici výhodou
prokazatelnou praxi s vedením lidí
komunikativní znalost NJ/min.B1
pokročilá znalost MS Office
znalost ERP systému (Brain, SAP) výhodou
Schopnost řešit problémy, analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, aktivní přístup k práci, slušné vystupování, předvídavost, vůdčí typ
BENEFITY
možnost pracovat v nadnárodní společnosti s dlouholetou tradicí s možností profesního růstu
mzdové ohodnocení odpovídající pracovnímu výkonu zastávané pozici
vánoční a letní prémie
5 týdnů dovolené
závodní stravování/zaměstnanec hradí 26,– Kč, pitný režim
penzijní připojištění, věrnostní odměna
kulturní a sportovní akce pořádané zaměstnavatelem
ostatní benefity dle Kolektivní smlouvy
kurzy NJ + další odborné vzdělávání

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.