- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others in their portfolio. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with reported revenue of billions of dollars.
As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get your IT career started with full training given, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally-known corporation.
When you become a member of our organization, we are driven by your success. We value your unique talents and perspectives and we welcome your ideas on how to do things better and we fully support your efforts to achieve, learn and grow.
So if success motivates you, then you belong in our Human Capital.
YOUR ROLE WILL BE
This is a fantastic opportunity for someone who is looking to work as part of a team, manage their own client portfolio and have exposure to working towards contract agreements and service levels. (SLA's).
A very extensive part of this role includes customer interaction via phone, email or via chat application. Therefore enjoying communication and having a passion for excellence in service and teamwork will ensure your success.
By joining our German Client Services / Technical Support Team, you will also be responsible for the administration part of the job by accurately recording all relevant information with regards the outcome of the call in general. You will be responsible for having all relevant information accounted and all auxiliary system requirements are met.
You will be provided with all relevant training and supervision and that takes up to 3 months. Your continue training and development it will continue throughout the year in order to provide you with further potential growth opportunities within the organization.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?