- Plný úvazek

Our client is a world leader in the sector of business consulting, offering services in the field of Finance, Systems Integration, Telecommunications and Informatics among many others in their portfolio. With operation centers in more than 70 countries worldwide, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with reported revenue of billions of dollars.
As an employer, our client is ranked among the most innovative companies to work for in various magazines like The Wall Street Journal. This is not only a good chance to get your IT career started with full training given, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a globally-known corporation.
When you become a member of our organization, we are driven by your success. We value your unique talents and perspectives and we welcome your ideas on how to do things better and we fully support your efforts to achieve, learn and grow.
So if success motivates you, then you belong in our Human Capital.
YOUR ROLE WILL BE
This is a fantastic opportunity for someone who is looking to work as part of a team, manage their own client portfolio and have exposure to working towards contract agreements and service levels. (SLA's).
A very extensive part of this role includes customer interaction via phone, email or via chat application. Therefore enjoying communication and having a passion for excellence in service and teamwork will ensure your success.
By joining our German Client Services / Technical Support Team, you will also be responsible for the administration part of the job by accurately recording all relevant information with regards the outcome of the call in general. You will be responsible for having all relevant information accounted and all auxiliary system requirements are met.
You will be provided with all relevant training and supervision and that takes up to 3 months. Your continue training and development it will continue throughout the year in order to provide you with further potential growth opportunities within the organization.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.